מסעדת ריו בירושלים

דרוג הגולשים: 
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)
כתובת: 
עמק רפאים 25
עיר: 
ירושלים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ה 12:00 - עד הלקוח האחרון ו: 12:00 - עד שעה לפני כניסת שבת , ש: החל משעה אחרי יציאת שבת עד הלקוח האחרון
כשרות: 
כשר
טלפון: 
02-5611344

**המסעדה נסגרה**

מסעדת ריו היא מסעדה מושקעת ביותר מהזן החדש: הרבה עיצוב, מקום מרווח, מיקום יוקרתי, ותפריט מגוון. מיקומה של המסעדה בלב המושבה הגרמנית ברחוב עמק רפאים ובלב סצנת המסעדות של ירושלים רק הוסיף לציפיות.

ביקור זוגי במוצאי שבת עם הרבה ציפיות הוליד אכזבה משמעותית. האוכל היה פשוט לא טוב וכנראה שלא טרי. מנת הירקות בטמפורה הייתה מטוגנת יתר על המידה ולמעשה שרופה, האטריות הגיעו גם קרות והבשר בתוכן היה נוקשה, קשה, ובלתי אכיל בעליל. מנת הדגים הייתה טובה וטעימה מאד, כנראה עניין של מזל. למעשה, הורגש באופן בולט כי מישהוא מוציא מנות על פי מתכון -אבל שף כנראה לא היה במטבח באותו ערב, שף רציני שמכבד את עצמו לא היה מגיש מנות בצורת הצבירה שהגיעה אלינו. השרות היה מצויין, ותפריט היינות והתפריט בכלל מציע מגוון מכובד ביותר ומעיד על השתדלות.

חשוב להדגיש כי מנהלת המשמרת ממש התאכזבה שלא נהננו מהאוכל וזיכתה אותה במחיר המלא של כל המנות שלא אכלנו - כל הכבוד על השרותיות והאכפתיות. נקודת זכות נוספת למסעדה היא כשרותה ושילוב סגנונות המטבחים השונים - על הטעם ואיכות האוכל המוגש נותרה עוד עבודה רבה. אנחנו מאחלים למקום בהצלחה - הפוטנציאל קיים.

ריו ירושלים

דרוגי-גולשים

2
מיקום מצויין של המסעדה וחצר אחורית ירושלמית טיפוסית יפה במיוחד. מבחר היינות אכן מרשים אבל האוכל עצמו ממש לא טעים וחבל. לא חושב שאשוב לשם בקרוב.
דרוגים ומקומות קרובים

2
מיקום מצויין של המסעדה וחצר אחורית ירושלמית טיפוסית יפה במיוחד. מבחר היינות אכן מרשים אבל האוכל עצמו ממש לא טעים וחבל. לא חושב שאשוב לשם בקרוב.