דוקטור לק סניף קרית אונו

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שלמה המלך 37
עיר: 
קרית אונו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
משעות הבוקר 10:00 -23:00 כל ימות השבוע
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-7362059

יש לי המון חברים שהם ממש אנטי זכיונות. הם טוענים שכשרעיון טוב הופך לזיכיון, זו תחילת הסוף.
אני חולק עליהם, זכיון טוב יכול להיות ממש תחנה מנצחת בדרך לעצירה קולינארית ברורה והחלטית כל עוד הוא מתנהל באופן הולם ויעיל.

אבל לרוב, בארץ בעיקר, אני נאלץ להסכים להסכים שחוסר אחידות בטיפול בסניפי זכיינים, יכול לדרדר מאד מותגים ולעיתים אף להביא לדיעכתו של מותג שלם[עיינו ערך פשיטת הרגל של רשת נרגילה לפני עשור].
לדוקטור לק היו את כל המאפיינים הטובים להפוך לרשת הארצית הגדולה והאיכותיות ביותר בישראל מהטעם הפשוט. היא היתה כאן קודם. את הסטנדרטים היחודיים של גלידות השמנת שלה שהפכו למקובלים בכל גלידריה היא הציבה כאן ראשונה, אבל ניהול לוקה של זכיונות הפכו את הרשת הזו למקרטעת משהו.
העובדה שסניף הדגל של הרשת ביפו [הראשון לא?] נראה כמו גלידריה נטושה בצבעי אייטיז חייבים לזקוף רק לאדישותה של הרשת.

ד"ר לק בקריית אונו הוא הזכיין המצטיין שלי לגבי הרשת הזו, הסניף תמיד נקי, נראה כמו בית מרקחת של ממש והזכיין שלו חרוץ במיוחד.
יש בו תמיד מבחר טעמים גדול, קערות האחסנה של הגלידה תמיד מאוכלסות וגדושות והטעמים מעודכנים.
מוצרי הרשת תמיד היו טובים, ד"ר לק עושים גלידה מעולה בעיני, וגם אם הם איבדו את מקומם מבחינת היצירתיות של השקת טעמים חדשים לאחרים, הי- גם מה שיש הרי מספיק ולא בכלל, הכול תלוי בתצוגה ובתשומת הלב.

ד"ר לק קרית אונו הוא חנות מתוקה לגמרי בשורה די משימה עלובה של מזללות לא משהו והיא פינה קטנה ומקסימה שמרגישה קצת תל אביב תוך כל עולב הפרובנציה שהוא קניון קריית אונו.
המנות תמיד נדיבות והתחושה ששילמת על כדור אחד אבל קיבלת באמת כדור ולא כדור פינג פונג תעשה לכם טוב,

בחנות כמעט תמיד עובד הזכיין עצמו, הוא נחמד לאללא, אכפת לו והוא לבבי במיוחד לקליינטים חוזרים. תגיעו, תרוויחו את נאמנותכם לסניף והכדורים שתקבלו רק יגדלו כל הזמן!
אנחנו כאן די בעדו- וחושבים שהוא דוגמא לזכיין שאכפת לו. וזכיין שאכפת לו מהמקום שלו הוא לפעמים כל ההבדל בין רשת טובה לרשת גרועה.

פנים הסניף דוקטור לק בקרית אונו
דרוגים ומקומות קרובים