מרכז תיירות וואסט בצפון הגולן

פתוח כל השנה, מומלץ לבדוק את שעות הפתיחה של בתי העסק השונים
טלפון:
04-68947747

על רקע החרמון המושלג ובאווירת בריזה קרירה ונעימה, מול מאגר מים צוננים טובל לו בירוק מרכז התיירות וואסט.

כאן באוויר הפסגות של צפון רמת הגולן תמיד נעים, גם בחום יולי אוגוסט. בחורף ההרים מסביב מתכסים בשמיכה לבנה ולעיתים גם המרכז עצמו מושלג.

בכל ימות השנה פועל מרכז האמנות, התרבות והבילוי של צפון הגולן ומזמין לחוויה אחרת.

אתם מוזמנים לפסוע בין שבילים מוריקים ופסלי בזלת, לנוח על הדשא הרענן, לבקר בגלריות אמנות, ללגום משקה מהביל או צונן, להשתתף בסדנאות ייחודיות, לאכול במסעדה טובה והכל - אל מול החרמון המתנוסס במלוא הדרו.

במתחם וואסט, צומת האמיר וסביבתה - ניתן לטייל רגלית בפארק עורבים ולטבול במאגר עורבים, לבקר בגן פסלי הבזלת ובארמון הקיץ המפואר של האמיר פאעור, ליהנות ממגוון הפעילויות התרבותיות והקולינאריות שמציע המרכז וכמובן לנצור את השקט, הנוף והטבע האינסופיים.

חנויות ומסעדות בוואסט:

סטודיו גמלא- סטודיו וגלריה לקרמיקה,

אסאדו - מסעדת בשרים דרום אמריקאית כשרה,

K בר קפה- בית קפה ומסעדה חלבית,

קסם התבלינים- חנות תבלינים חווייתית ובה ממגוון תוצרת הגולן,

בית אמני הגולן- גלריה המארחת את יצירותיהם המרתקות של אמנים מהגולן.

אירועים:

במהלך השנה מתקיימיים בוואסט אירועים ססגוניים המושכים אליהם מבקרים מרחבי הארץ והגולן.

• בתקופת הקיץ מתקיימות קבלות שבת מוזיקליות ומהנות על כרי הדשא במתחם, יחד עם טעימות יין, הפעלות לילדים ואטרקציות נוספות.

• במרכז וואסט מתקיים פסטיבל פיסול דו שנתי, בפסח ובסוכות, אליו מגיעים אמנים מכל קצוות הארץ ליצור יחד מחומרי הגלם המיוחדים של הגולן.

• אירועים מתחלפים: בהתאם לפרסומים מתקיימות במרכז וואסט פעילויות שונות כמו טעימות יין, בירה ומיצים טבעיים תוצרת הגולן, גבינות בוטיק מרחבי הגולן ועוד מגוון אירועי תוכן ופסטיבלים.

סדנאות במרכז וואסט:

לא חשוב אם אתם חובבי אמנות, אוכל או נוף וטבע- בוודאי תמצאו כאן בילוי משפחתי זוגי או אחר מיוחד ומהנה, שלא תמצאו במקום אחר. בין הסדנאות המתקיימות להנאתכם בוואסט:

• סטודיו גמלא מזמין אתכם ליצור בחימר בסדנת הקדרות, המתאימה למשפחות, קבוצות וארגונים.

• לטייל עם האמנות: הצטרפו לסיורים בהדרכת אמנים יוצרים מהגולן, ברחבי הפארק ובגלריית אמני הגולן, ותלמדו על ההשראה האמנותית הגולנית.

• הכינו משקה משובח משלכם: סדנת הכנת ליקר פירות ביתי מבוסתני הגולן, בחנות קסם התבלינים.

בסביבה:

מרכז וואסט נמצא במרחק נסיעה קצר מאתרי טיול נהדרים בצפון הגולן: הפארק הוולקני באביטל, יער האיילים באודם, קטיף פירות עצמי במטעי הסביבה בקיץ, הר בנטל, הג'ובה הגדולה ביער אודם, ועוד.

איך מגיעים למרכז הבילוי והתיירות וואסט?

מכיוון גונן: מכביש 918 פונים מגונן לכביש 959 לכיוון מצוק עורבים, חולפים על פניו וממשיכים ישר עד שמגיעים לצומת האמיר- מתחם וואסט.

מכיוון קצרין: יוצאים צפונה ובצומת השנייה (צומת נשוט) פונים ימינה. ממשיכים עד צומת השריון (נפח) בה פונים שמאלה. נוסעים ישר עד שחולפים על פני הכניסה למושב שעל שמשמאל, ולאחריה מגיעים לצומת האמיר- מתחם וואסט.