מרכז מבקרים לימונטו בגבעת יואב

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
מושב
גבעת יואב
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א-ה בקיץ: 10.00-14.00, 19.00-22.00. בסופ"ש ובחורף מומלץ לתאם ביקור מראש.
טלפון: 
052-2258418

מטע הלימון הגבוה ביותר בארץ נמצא במושב גבעת יואב, שבדרום רמת הגולן. האקלים הנהדר שבין הכנרת שטופת השמש לגבהי רמת הגולן מסייע לגידול לימונים בארומה מיוחדת וטעם נפלא.

על אדמת הבזלת הכבדה והטובה של המושב גדל מזה שלושים שנה מטע הלימונים של משפחת ספונדר. המשפחה לא רק מגדלת לימונים, אלא גם מנצלת את כל הטוב שמציע הלימון ומייצרת ממנו מטעמים ומוצרים שונים.

במפעל הקטן- לימונטו, שבקצה המושב המשקיף כמו מעל במה לנוף הכנרת היפיפייה, ישנו גם בית קפה קטן ומרכז מבקרים – בו ניתן למצוא את שלל מוצרי הלימון הייחודיים, בתוצרת עצמית.

בבית הקפה מגישים ארוחות בוקר הכוללות ארוחות חלביות, קפה איטלקי, סלטים, קינוחים וטעימות ממוצרי הלימון השונים: ליקרים, ריבות.

במרכז המבקרים תוכלו לשמוע הסברים על גידול לימון ועל המוצרים המיוחדים שמפיקים ממנו, וגם לצפות בסרט מיוחד על תהליך הייצור של הלימונצ'לו- מוצר הבית המפורסם של לימונטו. לימונצ'לו- הוא ליקר לימונים איטלקי המופק מקליפת ומיץ הלימון, אלכוהול, מים וסוכר. כאן בלימונטו מכינים לימונצ'לו בנוסחה ייחודית מקומית שפותחה אחרי ניסיונות, למידה באיטליה, טעימות ושדרוגים. את התוצר המופלא אתם מוזמנים לטעום בעצמכם. תוכלו אפילו לקבל בקבוק זכוכית מיוחד של לימונצ'לו, המוגש קפוא, עם תווית מיוחדת עבורכם.

בין מוצרי הלימון הנוספים במרכז המבקרים: לימונדה, ליקרים בטעמים, ריבות ומרקחות, ועוד. במקום נמכרת גם תוצרת מקומית נוספת, בריאה ואיכותית מרמת הגולן: שמן זית, טחינה, דבש, ועוד.

מרכז המבקרים לימונטו מארח מפעם לפעם מפגשים והרצאות מתחומים שונים בליווי ארוחת בוקר.

מתקיימים כאן אירועים ייחודיים לוועדי עובדים ולקבוצות, בהתאמה אישית ובגמישות מרבית בשילוב אטרקציות, סדנאות ולינה באיזור.

לימונטו בגבעת יואב
לימונטו בגבעת יואב
לימונטו בגבעת יואב
דרוגים ומקומות קרובים