חליטת'ה בית תה ירושלמי

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז
דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
הלל 5
עיר: 
ירושלים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה: 9:00-21:00. שישי: 9:00-16:00.
כשרות: 
כשר
טלפון: 
077-4110224

האגדה מספרת על קיסר סיני שבאחד ממסעותיו ישב לנוח, ולגם כוס מים חמימים. לפתע נפלו לתוך הכוס עלים מצמח סמוך. הקיסר המשיך לשתות את המים ונהנה מהטעם העשיר שהעניקו להם העלים.

בין אם כך הומצא התה ובין אם לא, אין ספק שמסורת רבת שנים ועולם שלם של מנהגים, טעמים וסגולות רפואיות נוצרו סביב שתיית התה.

חליטת'ה - בית תה ירושלמי

בחליטת'ה- בית התה המסוגנן שהוקם בחצר פנימית ברחוב הלל בירושלים, ניתן להשיג חליטות תה ייחודיות מרחבי העולם, לספוג את האווירה המיוחדת וליהנות מארוחת בוקר טעימה לצד קנקן תה אותנטי.

חליט'תה – בית תה, חנות ומסעדה טבעונית - כמו אי קטן ושקט בלב ירושלים ההומה.

המסעדה מגישה מנות ממקומות שונים בעולם בכלים ייחודיים, וחליטות תה חדשות ומפתיעות או מוכרות ואהובות, בכלי חליטה מסוגננים. כמובן שתקבלו הסבר מעניין על כל חליטה וחליטה, ועל אופן ההכנה המיוחד.

בתפריט שעת התה המוגש כל היום תמצאו תה ירוק מתערובות שונות, תה שחור מתערובות שונות, וחליטות תה מבגוון עצום, כמו: חליטת פירות היער, חליטת תפוח, חליטת דובדבן חמצמץ, נענע מרוקאית, קיר רויאל, חליטה אקזוטית של פפאיה ותות, פריחה מתוקה של היביסקוס ואבקני פרחים, לימונלו ועוד.

בתפריט המסעדה מנות מפנקות עם קריצה לעולם התה וקנקן תה תואם, למשל: התה של בבא יאגה- סרוויס רוסי עם בלינצ'קי ממולא תפוחים ושמנת, תה מסע הודי מלה למנאלי- תבשיל דאל פיקנטי מבוסס עדשים כתומות ולחם שיפון מלא, תה במדבר- שיפודי חלומי או טופו וירקות קלויים. מה עוד? מבחר בראנצ'ים כל היום, קישים, לביבות, מרקים, סלטים מוגשים לצד ג'בטה וטאפס, קינוחי בוטיק-ביניהם עוגת הבית, מאפים חמים, סלסלת סקונס, ופלטת מתוקים.

המסעדה מעוצבת בחמימות ובסגנון עולמי עם אהבה לפריטים עתיקים. במקום מתקיימים ערבים מוזיקליים של אמנים שונים וחדשים, ועוד אירועי תרבות.

חליטת'ה בית תה ומסעדה ברחוב הלל בירושלים
חליטת'ה בית תה ומסעדה ברחוב הלל בירושלים
חליטת'ה בית תה ומסעדה ברחוב הלל בירושלים
חליטת'ה בית תה ומסעדה ברחוב הלל בירושלים
דרוגים ומקומות קרובים