בריכות ירקונים בפתח תקווה

ללא הגבלה
טלפון:
לא זמין

במרחק חמש דקות נסיעה מפתח תקווה, ממש בצמוד למחלף ירקון אפשר לעצור את השגרה ולהרגיש לרגע כאילו אנחנו בתוך טיול בצפון.

חלקו העליון של נחל הירקון מתפתל ושוצף בתוך סבך ירוק של עצים אדירים וצמחיית מים עבה.

שביל לא ארוך ועביר לכל רכב מגיע מכיוון מתחם הקניות "ירקונים" ישר לתוך השטח, ונפגש עם מי הנחל הנקיים בשלל פינות חמד קטנות וגדולות.

אם אתם מגיעים ביום שישי בצהריים תתכוננו למפגש סוער עם כל סוגי רכבי השטח, האופנועים, האופניים והטרקטורונים, המגיעים לטבול במי הנחל. אל דאגה, יש מקום לכולם.

בדרך לנחל עוברים במנהרת בטון קצרה הממוקמת מתחת לגשר המחלף, וכעבור כ200 מ' משמאל בהמשך השביל, מגיעים לבריכה הגדולה הראשונה:

הבריכה הגדולה

הבריכה מוקפת צמחייה גבוהה, ובתוכה עומד עץ עתיק המתנשא לגובה לפחות 15 מ' מעל פני המים. אל העץ חובר חבל גדול המשמש לקפיצת "טרזן" אל תוך המים.

עומק הבריכה באזורים השונים שלה בין מטר וחצי לשני מטרים. מחוץ לבריכה עצי איקליפטוס גבוהים והמון צל.

מעבר הנחל ופינות חמד נוספות

הליכה קצרה (או נסיעה) של כ-50 מ' מובילה למעבר החוצה את הנחל.

המים כאן זורמים והצמחייה גם בשפע. אפשר לחצות את הנחל ברגל בקלות, וזו פינה נהדרת לבילוי עם ילדים.

יש להיזהר כמובן מרכבי השטח החוצים. מהמעבר הלאה המים ממשיכים בזרימה חזקה (תלוי בעונה). ניתן לשבת בצל ליד המים.

בהמשך עוד המון פינות חמד בנחל. אם הגעתם באופניים או בג'יפ אתם בטח תגלו בעצמכם.

אך מגיעים?

ממתחם ירקונים (פאוור סנטר) נוסעים צפונה על כביש 40, עד כחצי ק"מ לפני מרחק ירקון. פונים ימינה ברחוב נתן שיפריס וממשיכים עד צומת T בה פונים שמאלה.

ממשיכים ישר בשביל העפר שמתחלף בהמשך בחצץ. חוצים מנהרה מתחת לגשר, ובסופה פונים שמאלה. ממשיכים כ-200 מ' עד לבריכה הגדולה עם הטרזן.

50 מ' הלאה בשביל העפר ומגיעים למעבר המים בנחל. בהמשך עוד פינות חמד בנחל.

ירקונים- בריכות נחל הירקון העליון
דרוגים ומקומות קרובים
מסעדת אסיה מוניקה

מסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון

ממוצע: 5 (דרוג 1)

לעיתים למסעדות מצויינות יש מיקומים ממש מפתיעים. כזאת היא מסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון הממוקמת בתוך ליבו של מתחם שרונים בהוד השרון, בקומת הקרקע מול משחקיית הילדים.

קפה כיופים בטבע פתח תקווה

4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)

מסעדה ברמה גבוהה לצד חנות רהיטים קטנה שמכילה גם חפצי נוי לבית וגם שידות, כסאות, ושולחנות מעוצבים.

ארוחה אסיאתית באסיה מוניקה

אסיה מוניקה-הוד השרון

ממוצע: 3 (דרוג 1)

שילוב של אוכל אמריקאי ואסיאתי בהוד השרון

מאפה

מאפה נאמן בפתח תקווה

עדיין אין דרוגים

מקום טעים בלב הסואן של העיר פתח תקווה. מאפה נאמן צומת סגולה- מסעדה חלבית בית קפה קונדיטוריה.