עד העצם אקספרס קינג ג'ורג' תל אביב

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
קינג ג'ורג' 77
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
12:00-03:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-603-7707

אם גם אתם לא נכנעים לטרנד הטבעונות ומחפשים את מסעדת ההמבורגרים הטובה הבאה, הגיזרה בהחלט מתחממת עם ההתרחבות שמציע מותג המסעדה הותיקה "עד העצם" לגזרת האקספרס תוך כדי שהיא מטרגטת את שוק מזללות ההמבורגרים המהירות.

לומר שהשוק הזה סוער, יהיה לעשות זאת בלשון המעטה, בורגרים, BBQ, ו וולפנייטס הם רק מן השחקנים החדשים בשנים האחרונות שתפסו נתח שוק אדיר והותירו את BLACK הותיקה עם שולחנות ריקים מדי ותמחור גבוה ומיותר.

הסוד גלוי וידוע, על כל טבעוני חדש שמצטרף למשחק הצדקני קמה לה עוד מזללת המבורגרים ובה יושבים ישראלים ועושים את מה שהם עושים הכי טוב, אוכלים בשר והרבה. תנו לישראים בשר בתוך פיתה, לפה, או לחמניה ואין מאושרים מהם.

מקדונלדס הישראלית, בניגוד לאחותה האמריקאית, היא לדעת רבים, אחת מחוויות האכילה הנמוכות והיקרות ביותר בארץ לחוויה הכל כך מהנה הזו. שום דבר לא יכול לנצח המבורגר עסיסי באמצע הלילה. ואם כבר חמישים שקל פלוס לארוחה, למה שהיא לא תרגיש גדולה, טעימה ושווה.

עד העצם אקספרס היא שחקן מנצח. הקונספט של אחד שניים או שלושה המבורגרים תחובים באותה הלחמניה מספק את תחושת הגודל הזה שאנחנו כל כך אוהבים לאהוב. קוראים לזה "הרבה". הזמנתי לעצמי שתי קציצות תחובות בתוך לחמניה אחת בשידרוג קל של פרוסת גבינה צהובה [3 שקלים נוספים כמובן, אתם מכירים את המשחק, התוספות מחוץ לתמחור של השלט מאיר העינים וההמבורגר תמיד יעלה לכם בסופו של דבר יותר...].

הקציצות היו נהדרות, הבשר טחון גס, שמנוני כמו שצריך והגבינה הצהובה נמסה בדיוק מדעי ממש על הקציצות ושדרגה על כל הנושא. הכול הוגש בתוך לחמניה חצויה קלויה נכון עם שפע לא מטריד מדי של ירקות הכרחיים להמבורגר טעים. היה שוס, טעים ובול בפוני. כן, עד העצם אקספרס רק צריכה לשמור על הסטנדרט הזה באופן קבוע ולא לרדת ממנו והיא מנצחת בהליכה רבות ממתחרותיה בשוק הזה.

חזית המסעדה עד העצם אקספרס קינג ג'ורג' תל אביב
דרוגים ומקומות קרובים