26 המבורגר גורמה

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
מקווה ישראל 26
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ו' 1:00-11:00, שבת 1:00-18:00.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
036005109

אני לא יכול לראות מזללת המבורגר חדשה מבלי לעצור ולבדוק מה נשמע.26 HAMBURGER GOURMET ברחוב מקווה ישראל בסמוך לרחוב לבונטין נהנית מן המומנטום החדש של האזור כאזור מסעדות מוביל או לכל הפחות מעורר עניין [עיין ערך טאקריה המכסיקנית המצליחה הסמוכה לה].

יש משהו בפשטות של המזללה הזו שהוא שובה לב והכיסאות הסדורים והצנועים ברחוב עושים את העבודה. שטח המסעדה הפנימי אינו גדול במיוחד, והאכילה בחוץ נעימה מכיוון שמדובר באחת מן השכונות בעלות האופי המעניין והאקלקטי ביותר בתל אביב.

לעניין עצמו, על אף השם המחייב, לא מדובר במוצר גורמה אבל במוצר יעיל וטעים למדי. הלכתי על מה שהם קוראים לו ההמבורגר הקלאסי, הקציצה שוקלת כ 200 גרם ומעליה מפוזרים בנדיבות חתיכות בייקון מטוגן וגבינה צהובה שוחים בכמות נכונה של רוטב בתוך לחמניית בריוש שאפס לא הרגישה טרייה במיוחד. אבל החוויה הכוללת, היא בהחלט טובה וכיפית.

ההמבורגר עצמו עלה 55 שקלים והקולה עוד 11 שקלים, ציפ'ס או טבעות בצל לא היו כלולים במחיר והאמת שהמחיר לא עושה חשק להזמין אותם, 26 HAMBURGER GOURMET נמצא בגזרת וולף נייטס ועד העצם אקספרס אבל מתומחר מעת יקר מהם ואין לכך הצדקה מספקת, אפשר היה לייצר את החוויה כולה בארוחה מלאה בתוספת הצ'יפס או טבעות בצל בתמחור דומה לעמיתים. ישראלים אוהבים להשוות מחירים בעיקר עכשיו.

הקציצה הייתה עשויה מבשר טחון איכותי, טחון בגסות הנדרשת, ונתחי הבשר היו שמנים כנדרש להמבורגר טוב.

יש אווירה של ראשוניות במקום וזה מקרין גם על האכפתיות של העובדים/מלצרים/בעלים- קשה היה להיות סגור על זה האמת ששואלים ובאמת רוצים לדעת האם נהניתם ולכולם יש שירות רחב, שירות טוב מהזן המחייך זה דבר שיותר מדי מסעדות תל אביביות ויתרו עליו לאחרונה וכן, זה בצירוף מנת המבורגר סבירה ביותר שממוקם באזור המקסים ביותר בתל אביב היום בהחלט עושה חשק לחזור לסיבוב נוסף. השירותים, כמו יותר מדי מסעדות בתל אביב, הם לא מקום שאתם באמת רוצים להיכנס אליו וחבל.

דרוגים ומקומות קרובים