קפה זליק קרית אונו

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שלמה המלך 37
עיר: 
קרית אונו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ו 24:00 - 08:00 ש 24:00 - 08:30
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-7362263

סניף קפה זליק בקניון קרית אונו ממוקם בקרבה טובה לשער הדרומי של הקניון. הוא יאפשר לכם להנות גם מקרבה לקניון ובו בעת אמור לספק הפוגה מרעש הפוקד את מרבית האוכלים בבתי העסק בקניון עצמו.

על אף שפע מקומות האוכל באיזור הקניון, בית מאכל מסוגו של קפה זליג חסר, אך אליה וקוץ בה. לא בטוח שזליק הוא המזור שאותו תחפש.
אין בזליק בשורה של ממש על אף תפריט עשיר לכאורה, בסופו של דבר אם תצליחו לשים את האצבע על ארוחת הבוקר, זו תהיה הארוחה הראויה היחידה שם.
אל תתפתו לקחת את ארוחת הבוקר הזוגית, היא הרבה פחות משתלמת, ועל אף שהיא מעוצבת יפה ויצירתית- בניגוד לארוחות בוקר שופעות בבתי קפה דומים היא לא תתגלה כמשביעה.
זליק לא מציע בשורה יחודית ובפעמים שגם ישבנו שם, לא שירות קשוב מדי. מבנה המרפסת הרחב מקשה על יצירת קשר יעיל בין המלצרים למטבח.
בית הקפה קם על חורבותיו של האספרסו בר שישב שם, וותיקי האיזור לא יתקשו לזהות את הריהוט הקודם. מילת עצה אחת לבעלים, כשאתה פותח מקום חדש, והדגש הוא על חדש, כדאי אולי להשקיע בהחלפת הריהוט וביצירת אווירה חדשה, התחושה של more of the same אינה מרפה במהלך הארוחה. קשה לשדר יוקרתיות כשאתה נשען על עיצוב קודם. הספות במרפסת היו זקוקות להחלפה עוד בגרסה הקודמת של בית הקפה.והוספת תקרה אקוסטית אל פנים בית הקפה חשובה יותר לאיכות שיח הסועדים מאשר עוד עשרות כיסאות תינוקות שגם ככה יוצרים בשעות מסויימות תחושה של בלוקדה או פעוטון.
זליק מציע גם ארוחות עסקיות בשעת הצהרים, בלשון עדינה לא מדובר במטבח גורמה, ואתם תגלו שאתם משלמים על הישיבה במקום הנעים יחסית מאשר על תוצרי האוכל שלו שמרביתם שגרתיים מאד.
הנסיון להמריא אל מחוזות של יצירתיות כושל לטעמנו במרבית המנות.- יש כאלו שיחלקו עלינו ויחשבו שגם השניצל בארוחת הצהרים ראוי, אנחנו חשבנו שהוא מוגש קשה מדי ושבשר הודו כשהוא לא מטופל נכון עלול להתגלות כסיוט של ממש והחזרנו אותו יותר מפעם אחת. היושבים איתנו טענו שזה "בסדר גמור".
בשביל "בסדר גמור" אפשר להכנס אל תוך אחת ממסעדות המזון המהיר בקניון, לשלם כחצי המחיר מזליק ולשבוע בלי ניצוצות של שביעות רצון.
ישיבה בבית קפה אמורה לספק חוויה מענגת של הפוגה ושל סיפוק שהוא מעבר לאכילה במסעדת מזון מהיר. זליק בקניון קרית אונו מתקשה לספק את החוויה הזו על כל מרכיביו החל מהתפריט, אופן ביצועו והישיבה במקום.
אם אתם עקרת בית בחופשת לידה זה אולי נהדר, אם אתם רוצים להרגיש קצת תל אביב, אולי כדאי שתקחו את עצמכם ותנסעו לסניף זליק בגבעתיים, זה ירגיש לכם יותר קרוב למקור.

דרוגים ומקומות קרובים