חוף קולומביה - בריכת גן עדן - נחל שניר

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
מושב
בית הלל
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

חוף קולומביה ובריכת גן עדן הינן כינוי מקומי לפינת שכשוך, אי טבעי, וחוף נעים ורחב ידיים על גדות נחל שניר, החצבאני, המתאימה לכל המשפחה.

אין לנו מושג מי הטביע את השם חוף קולומביה ועד כמה הוא דומה אם בכלל למקום כלשהוא בקולומביה אבל שיהיה. פנינת החמד הזו היא עדיין נקודה נפלא לרחצה בנחל שניר בסמוך למושב בית הלל וללא כל עלות ומתאימה לכל המשפחה.

שקט ושלווה לא תמצאו במקום הזה שכן הוא מתוייר ומטויל בכבדות ונמצא על מסלול השיט של קייקי הגושרים המייצרים רעש רב והמולה במשך כל שעות היום, ובסמוך לאתר הקמפינג הפופולארי ירוק על המים. בשעות אחה"צ והערב מעט שקט יותר אולם אז השהיה בחוף זה אסורה על פי חוק.

מה תמצאו במקום? חוף רחב ידיים, צמחיה עם פינה מוצלות, ונחל אחד שזורם לו בבטחה לאורך הגדות, והמוני מטיילים ותיירים בעונת הקיץ, למעשה אם להודות על האמת המקום לא סולידי ושקט בעליל, אבל תמיד כיף שם והמים מאד מרעננים.

הגישה למקום נוחה מאד לכל הולכי הרגל וניתן להגיע אליה אף עם עגלות ילדים. את הרכב מחנים בסמוך לסדנה של בית הלל בכניסה למושב ומשם ממשיכים ברגל בשביל לעבר הנחל, עוברים את הגדר המשולטת "שער קולומביה" ומגיעים עד לגדות הנחל.

אם כבר הגעתם עד לכאן וגיליתם שהמקום עמוס מידי ניתן להמשיך ברגל דרומה על הטיילת לאורך הנחל ולמצוא פינה אחרת על גדת הנחל, מעט פחות עמוסה. שימו לב שהשהיה על גדות הנחל לאורך שעות החשיכה אסורה ובניגוד לחוק וכי במקום לא מוצבים פחי אשפה ויש לקחת את כל הפסולת שלכם איתכם.

התמונות באדיבות אתי טבת

חוף קולומביה בנחל שניר
חוף קולומביה בנחל שניר
חוף קולומביה בנחל שניר
דרוגים ומקומות קרובים