קפה שרי בכרמי יוסף

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
גפן 2
עיר: 
כרמי יוסף
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ראשון עד חמישי 08:00 - 17:00 , שישי עד 14:00, סגור בשבת ופתוח בערבים כשיש הופעה
כשרות: 
כשר
טלפון: 
08-955-5962

קפה שרי בכרמי יוסף הוא עסק מקומי מוצלח. מקום קסום עם אווירה מיוחדת, אוכל טעים, מחירים הוגנים והופעות חיות בשעות הערב.

אנחנו אוהבים מאד מקומות שכאלו. מקומות עם אופי ויחוד, שאינם חלק מרשת גדולה זו או אחרת בהם בעל הבית נוכח ומארח, האווירה ביתית ונינוחה וחווית הבילוי בו משאירה טעם של עוד.

ביקרנו במקום בשעות הערב בהופעה מעולה של הזמר יושי עם כרטיסים שנמכרו מראש וכך נחשפנו למקום המיוחד הזה. אומרים שכל עסק בארץ צריך מישהו חולם מאחוריו, כזה שלא נרתע מכל הביוקרטיה בארץ ועף על החלום שלו למרות הכל. קפה שרי בכרמי יוסף המנוהל על ידי שרי שהיא גם השפית במקום הוא ללא ספק מקום שכזה. כל הכבוד לך שרי.

כל מה שאכלנו היה טעים, במיוחד סלט הבורטה שהיה טרי מאד עם שלל ירקות פריכים וציבעוניים שהפכו את החוויה למושלמת. המנות נדיבות ואפשר למצוא שם בין היתר פיצות, פוקצ'ות, קישים, סלטים, עלי גפן ואוכל קליל בסגנון זה.

המחירים היו הוגנים, והבירה נמזגה קרה ובכמות המדוייקת. השרות היה חביב מאד למן הכניסה ולתוך החשבון ותרם מאד לחוויה. כל האוכל והשתיה יצאו מהר מאד עם חיוך של המלצרים הנמרצים, בדיוק כל מה שצריך בבילוי של ערב כיפי.

כל הכבוד לך שרי ולצוות, קפה שרי משדרג את החיים של תושבי המושבים מסביב, גם תרבות וגם אוכל ברמה גבוהה. מומלץ מאד לבילוי, אנחנו עוד נחזור.

קפה שרי בכרמי יוסף
קפה שרי בכרמי יוסף
קפה שרי בכרמי יוסף
קפה שרי בכרמי יוסף

דרוגי-גולשים

התמונה של imoreno

4
אוכל טעים ויופי של אווירה במיוחד בחמישי בערב כשיש הופעה חיה
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של imoreno

4
אוכל טעים ויופי של אווירה במיוחד בחמישי בערב כשיש הופעה חיה