גוצ'ה רמת החייל

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
הברזל 7
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
כל הימים': 12:00-01:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6482999

זוהי האחות החורגת של סניף האם המוצלח של המסעדה המוצלח במיוחד באבן גבירול. למה תשאלו? יש לכך מגוון סיבות.
המקום עצמו נותן תחושה מנצחת, מה יותר מצליח לנו בחיים מלשבת לאכול ברמת החייל. אז זהו, שכאן אולי מתחילה ונגמרת התחושה הטובה לגבי הסניף הזה של הרשת המעולה.

מגרש חניה לא זול משרת את אורח המסעדה ממול, אבל אפשרי לחנות גם באחד מחניוני הברזל או הנחושת ובהליכה סבירה להגיע אל הסניף המעוצב בצורה טובה למדי.
הדק הנדיב בחוץ הוא החלק החזק של המסעדה וישיבה בו מומלצת בעיקר למעשנים ואוהבי אוויר פתוח ורחוב הומה. על כל התנועה הרבה ברחוב, אבן גבירול זה לא וכך שאם אתם נופלים על מזג אוויר טוב, זהו שדרוג של ממש לחווית האכילה.

המסעדה נודעת ב"מגוון" מאכלי הים שלה. אז ככה, אנחנו לא ממש חושבים שמדובר במגוון אלא במספר די מצומצם של מנות מנצחות: השרימפ בורגר הוא במפתיע אחד מן ההמבורגים הטובים בעיר ועולה על זה של רשתות שמתמחות בהגשת המבורגרים בלבד, זו לכשעצמה כבר הפתעה במסעדת דגים ופירות ים. שאר המנות הבשריות בתפריט הרבה יותר מאכזבות.
לאוהבי פירות הים אנחנו ממליצים על המנה המנצחת [בעונה בלבד] של שריפס עם מנגו. זו מנה יחודית ומעולה חבל רק שעונתו של הפרי בזה בארץ מצומצת משהו וקצרה.

ככלל, מנות השרימפס במסעדה טובות בהרבה מן האחרות. הקינוח המומלץ שלנו הוא הטירמסו השנוי במחלוקת ו[היקר], קצפת משובחת, טעם לא דומיננטי מדי של קפה וכלל חוויה מתוקה נהדרת בניחוח איטייז משהו.

למה אחות החורגת תשאלו? הסניף הזה בעייתי ברמת החוויה הקולינארית שהוא מציע, בעוד שבמסעדת האם באבן גבירול לא מפספסים אף פעם באיכויות חוזרות של הגשת המנה, כאן אתם בהחלט יכולים למצוא את עצמכם נופלים גם עם מנה אהובה במיוחד שאתם מכירים ואוהבים והטעם שלה לא יהיה הטעם שאתם זוכרים. זו נקודת תורפה שבאבן גבירול לא קיימת- שם אין ימים רעים ואין שפים פחות טובים.

גו'צה רמת החייל, אם הוא הדרך של המסעדה להודיע על התרחבות, זקוק להידוק של ממש באופי המסעדה, חווית השירות כאן גם היא שונה לחלוטין, רופפת והרבה פחות קשובה ללקוח.
אם בכל זאת החלטתם ללכת, קחו בחשבון, זו יכולה להיות חוויה מעולה וזו בהחלט יכולה גם לעיתים להיות חוויה בינונית ואף פחות. אתם לוקחים את הסיכון, בתיאבון!

דרוגי-גולשים

4
אוהבת את גוצ'ה את כל הסניפים. ברמת החיייל אולי הכי פחות מוצלח אבל עדיין טעים מאד! מולים מושלמים, שיפודי סקאלופ מומלצים מאד, פסטות מעולות! אני ביקשתי שישימו לי רוטב קוקוס קארי עם הפטוצ'יני מה שלא נמצא בתפריט ועשו זאת בלי בעיה- והיה טעים!! מומלץ
דרוגים ומקומות קרובים

4
אוהבת את גוצ'ה את כל הסניפים. ברמת החיייל אולי הכי פחות מוצלח אבל עדיין טעים מאד! מולים מושלמים, שיפודי סקאלופ מומלצים מאד, פסטות מעולות! אני ביקשתי שישימו לי רוטב קוקוס קארי עם הפטוצ'יני מה שלא נמצא בתפריט ועשו זאת בלי בעיה- והיה טעים!! מומלץ