דרוג הגולשים:
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה:
אפריל - ספטמבר: 08:00-17:00, אוקטובר - מרץ: 08:00-16:00. הכניסה הכניסה לשמורה נסגרת שעתיים לפני שעת הסגירה הרשמית.
טלפון:
04-6963043

המסלול מתאים לכל המשפחה. הוא כולל נסיעה והליכה קצרה כחצי שעה שיובילו אותנו אל בריכה יפיפייה - בריכת המשושים. שם נוכל לנוח , להתרחץ במים ולהנות מהמקום.

מסלול בריכת המשושים

נשאיר את הרכב בחניון ונרד לברכה בשביל המסומן שחור ואח"כ אדום (הפקחים בחניון ינחו אותנו בדיוק לאן ללכת.) כ-30 דקות ברגל בשביל המסומן בצבע אדום.

בריכת המשושים מוקפת בקירות בזלת בצורת עמודים כאשר לרובם חתך בצורת משושה ומכאן שמה. מידותיה הן כ- 20X25 מטר.

בבריכה נוכל להתרחץ (יש לדעת לשחות! אין לקפוץ לבריכה!).

נחזור באותה הדרך בה הגענו.

ציוד נדרש: מים, כובע, נעליים מתאימות להליכה ובגד ים.

שימו לב! הרחצה היא על אחריות המתרחץ בלבד, חובה ידע בשחיה, אסור לקפוץ לברכה.

איך מגיעים לבריכת המשושים?

ניסע מצומת צמח מזרחה בכביש מס' 90 כק"מ וחצי עד שנגיע לפניה שמאלה לכביש מס' 92 לכיוון עין גב וצומת כורסי. נפנה וניסע לאורך הכינרת.

נעבור את צומת כורסי ואת הפניה למושב רמות ונגיע לצומת T - צומת יהודיה. בצומת נפנה שמאלה לכביש מס' 87 לכיוון גשר אריק, ניסע כ- 2ק"מ לצומת פארק הירדן ושם נפנה ימינה לכביש 888 , נעבור את חד נס, אחרי חד נס 3.5 ק"מ נראה שלט חום המפנה אותנו לברכת המשושים נפנה ימינה עד לכניסה לחניון ניסע כ 3 ק"מ.
התמונה באדיבות איתי סיבוני

דרוגי-גולשים

בריכת המשושים היא מפינות החמד היפות ביותר שיש לנו בארץ. בבוקר יום שבת אפשר למצוא "טיילת דיזנגוף" של אנשים הצועדים במרץ בדרכם אל הבריכה. טיול מקסים שבו השתתפתי כלל יציאה בשעה 4:30 בבוקר מאיזור המרכז (טוב שהיה מי שהתנדב לנהוג בשעה כזו, רובינו היינו עדין רדומים לגמרי) בשעה שבע וחצי בבוקר הגענו לבריכת המשושים. המקום היה מדהים באור הרך של בוקר יום קיץ. אחרי בילוי נפלא ופרטי של שעתיים שלוש חזרנו חזרה ומולנו באו כל מטיילי עם ישראל שכבר לא הפריעו לנו. תענוג היה להנות בבוקר מוקדם מהחיות שראינו ומהשלווה של המקום המקסים הזה.
התמונה של צפה ברוגע

הכי כיף להגיע לשם ללא תלות ברכב (שיחכה בקצה המסלול), לשחות בבריכה בתענוג ואז תרמילים על הגב ולהמשיך פנימה מדשדשים במי הזויתן, לעשות את המסלול (קרם הגנה, מים וכובע, בבקשה!). תענוג.

בריכה טבעית בצפון, שממוקמת מתחת להר סלעי שנוצרו בו צורות של משושים. המקום יפהפה אך קטן. ממליצה להגיע מוקדם בבוקר ולצאת לפני השקיעה. אפשר לערוך שם פיקניק או לעשות על האש, מומלץ למשפחות או לחברה צעירים.
התמונה של kotik

יורדים כ 20 דקות בסיבובים מסוכנים, הבריכה קטנה ויש המון אנשים וסרטנים. מקום נחמד אך לא שווה את העליה אחרי זה. לא זכור לי ששילמנו כסף - המקום חינם.
התמונה של גירית הדבש

מומלץ להגיע עם ג'יפ אם לא רוצים ללכת הרבה לעבר הבריכה. כיף למשפחה או לחברה צעירים, יש שם צוק גבוה שאפשר לקפוץ ממנו למים ומפלים ליד שאפשר להתגלש בהם

אחרי ירידה של כ-20 דקות, מגיעים לבריכה מדהימה עם מים קרים גם בחודשי הקיץ הלוהטים. אפשר לנוח בצל, לשחות או סתם לשכשך רגליים ולצבור כוחות לקראת העליה שאורכה כחצי שעה בקצב טוב.
התמונה של eyal

מקום מקסים לטייל בו.

מעניינת במיוחד תצורת הדפנות המשושיים. מראה מרהיב עין. הייתי לפני מספר ימים. בהתחלה המים נדמו כקרים, אך לאחר שחייה של מספר דקות, חלה התרגלות והיה נחמד מאוד לשהות מתחת למפל, שהמים חובטים בראש ובגב.

מקום מדהים! חוויה לכל הגילאים.
התמונה של shelley10

שווה ביקור

זה אחד המקומות שהייתי בהם הכי הרבה פעמים בטיול. כיף כל כך להגיע לבריכה במסלול!!!

כל התואר שלי רציתי ללמוד בהנאה וזה הגיע . בריכת המשושים היא המקום הנעים והרגוע ללמידה על גיאולוגיה לכל מי שאוהב גיאוגרפיה או הדרכת טיולים זה המקום .

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים

התמונה של צפה ברוגע

התמונה של kotik

התמונה של גירית הדבש

התמונה של eyal

מקום מקסים לטייל בו.

מקום מדהים! חוויה לכל הגילאים.