חניון לילה קמפינג חוף הבונים

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז יוטיוב
דרוג הגולשים: 
3.75
ממוצע: 3.8 (8 דרוגים)
כתובת: 
חוף הבונים
חוף הבונים
טלפון: 
*3639
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

לא יודע איך זה אצלכם.. אבל אצלנו במשפחה, החופשה האהובה ביותר היא לינה באוהל! לפחות על הילדים ..

חווית הטיול היא אבסולוטית ולא ניתנת לשחזור. הרגע בו קמים בבוקר כשהים הכחול פרוש לפניך, הוא רגע נדיר! השינה המשותפת והצפופה באוהל, השקט והשלווה, הכנת האוכל המשותפת והאכילה עם הידיים היא חוויה מגבשת ומלהיבה.

יש בארץ מקומות רבים ללינה באוהלים, לא הייתי בכולם אבל הייתי בכמה מהם, אחד המקומות היפים והמעניינים שבהם היא שמורת חוף הבונים.

שמורת חוף הבונים

השמורה נמצאת מעט צפונית לזיכרון יעקוב והכניסה לחוף היא דרך כביש ארבע. למי שלא מכיר את האזור אציין שמדובר ברצועת החוף היפה והמיוחדת בארץ, הרצועה, היא שילוב מדהים של חוף ים מלא במפרצים טבעיים, איי סלע וצוקים, הנמצא בליבה של שמורת טבע ובה מרחבים גדולים המלאים בצמחי בר ובעלי חיים.

ניתן לבלות את כל היום במנוחה ושחיה ובכיף, המים שקטים ומזמינים וגם בסביבה הקרובה יש מה לראות ולעשות.

רשות שמורות הטבע, הכשירה שביל הליכה לאורכו של החוף. הסיור מתחיל בחוף הבונים עצמו בסיור נגיע אל המערה הכחולה, מפרץ הצדפים ועוד. במהלך הסיור נפגוש מני סרטנים, עופות ימיים, צדפים ודייגים. ניתן להגיע עם השביל עד לשמורת האיים בחוף דור, נחזור לנקודת הלינה דרך פנים החוף ונתרשם מתוואי הקרקע והצמחייה הייחודיים לשמורה.

במקום שירותים ומקלחות מסודרים ונקיים (משותפים) איזור מוצל לארוחות ומזנון. במקום שירותי הצלה. כניסה לרכב כולל לינה ושימוש במתקנים 60 ש"ח.

קמפינג חוף דור הבונים
קמפינג חוף דור הבונים
1.00

דרוגי-גולשים

1
שילמנו 71 שח לרכב. התאכזבנו מאוד. אין מקלחות , שרותים מגעלים, מלוכלכים. בערב ובלילה בשירותים לא היה אור, כאשר פנינו לעובדי המקום הם הבטיחו לטפל בזה ולא קמו מהכסא. אין מספיק גגונים .לא מומלץ בכלל

5
חוף רגוע ומיוחד, צוות אדיב ומסביר פנים ורמת תחזוקה גבוהה בדרך כלל. הכי כיף להבעיר מדורה על החוף בחצי חבית לאורו של הירח החביב. יופי של מקום לבילוי עם המשפחה או החברים, הלוואי וירבו מקומות כאלו.

1
הייתי שם זמן קצר לאחר לינה בחוף פראי באיזור מכמורת. אין להשוות. בשני נהניתי כהוגן... אין אנשים מסביב, לא מפריעים לך. ועוד לשלם בכסף על הירידה באיכות הבילוי. תגידו, השתגעתם? אגב, הייתי בסיור בפעם אחרת בחוף הבונים. היה כיף להכנס למים במערה הכחולה. מקום יפה!
התמונה של carmela

5
נמצא באחד החופים היפים ביותר בארץ..החוף נקי וחוויה מהנה מאוד מומלץ בחום!!
התמונה של Michal Moreno

3
אולי זה היה רק תזמון לא מוצלח, אבל אנחנו הגענו לחוף הבונים במזג אויר - שהפך להיות בלתי אפשרי. רוחות שהעיפו את האוהל, חול בעיניים. הכל היה שם. בבוקר - אולי מחצית מהאוהלים כבר לא היו בחוף. בקיצור - מקסים מקסים מקסים, אבל מתאים רק אם אתם מוכנים להרעה בתנאים.
התמונה של Itzhak Moreno

5
נוף מצויין, גישה נוחה, מקלחות ושירותים במצב סביר+ המחיר זול מאד ומתאים לכל כיס. מומלץ בחום לבילוי משפחתי על חוף הים אם או בלי לינת לילה.
התמונה של shelley10

5
כדאי לבוא מקדם אם רוצים לתפוס מקום קרוב למים. בכל אופן, נקי, מסודר, חוף מדהים!!

5
לינת לילה בחוף הבונים, חופשה זולה וכיפית המתאימה מאוד לבילוי משפחתי ועם חברים. מומלץ בעיקר בתקופת האבי והקיץ .

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
פרדייב Paradive גלריה לתעופה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

בשמורה האווירית של פרדייב בחוף הבונים מתפתח שדה תעופה אזרחי בו משתלב האדם במרחב רב מימדי של שמים, ים וארץ, רוח, זמן וצבע...

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מוזיאון פעיל המנציח את ההיסטוריה של המקום ומהווה משכן לפעילות הארכיאולוגית הימית והיבשתית במפרצי דור-נחשולים.

למידע נוסף...
טנטורה - חוף דור
4.714285
ממוצע: 4.7 (7 דרוגים)

המקום הינו אחד מהחופים המוצלחים ביותר בישראל ומתאים לכל הגילאים - ההנאה מובטחת.

למידע נוסף...
נחל מערות
4.75
ממוצע: 4.8 (4 דרוגים)

נחל מערות הנה שמורת טבע בתוך גן לאומי הר כרמל. האטרקציה המרכזית בשמורה הן ארבע המערות בנחל מימי האדם הקדמון.

למידע נוסף...