מלון בוטיק האפנדי בעכו

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
לואי התשיעי
עכו
אזור בארץ:
טלפון: 
074-7299799
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

מלון האפנדי נבנה באמצעות חיבור בגשר עילי בין שני מבנים עתיקים בעכו בני כ 700 שנה. הראשון שהיה ידוע בכינויו "הארמון" בית עשירים גדול וגבוה מן התקופה העותומאנית, אשר בתורו נשען על יסודות צלבניים. ואילו המבנה השני הוא בית ו'יצו. למלון האפנדי גג רעפים בעל ארבעה שיפועים זהים הבולט למרחוק וניתן להבחין בו מכל חלקי העיר העתיקה של עכו.
מלון האפנדי הינו מיזם המלונאות והשימור הראשון של אורי ירמיאס המוכר יותר בכינויו "אורי בורי", בעל מסעדת הדגים ומאכלי הים הנודעת מנמל עכו, הסמוכה למלון ארמון האפנדי בעצמו.

במלון עצמו 12 חדרים ברמת גימור גבוהה מאד, ולכל אחד מהחדרים צביון ייחודי משלו. לחלק מהחדרים תקרות מצויירות, לחלקם תקרות עץ, וכל השיפוץ עצמו של המבנה המיוחד הזה המיועד לשימור התבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובין היתר נעזרו שם במומחי רסטורציה מן השורה הראשונה באיטליה.

אורי עסק בשיפוץ המלון בצורה אובססיבית כמעט במהלך 8 השנים האחרונות והצליח לעת עתה להתגבר על כל תלאות הבירוקרטיה והפקידות המסואבת שעומדת בדרכו של כל יזם בארץ. ההשקעה בשיפוץ המבנה והפיכתו למלון מוערכת ב כ 10 מיליון ש"ח, סכום לא מבוטל והתוצאה אכן ניכרת בשטח.

בקומה העליונה של המלון חלל ציבורי מרווח ומעוטר בקשתות עץ המשתרע בין החדרים. ברוב החדרים ניתן למצוא חלונות גדולים מאד ובחלקם חלונות עגולים בעלי פיתוחים מרהיבים. רוב החלונות בארמון האפנדי פונים לים, ומקצתם של החדרים צופים לנוף הפסטורלי של העיר העתיקה והגליל המערבי.

במלון ממוקם גם ספא יוקרתי על בסיס חמאם תורכי מפואר שפעל אף הוא במלון בעבר, ומרתף יינות יוקרתי המשמש כחדר פגישות של עד כ 20 משתתפים.
מלון יוקרתי ביותר, ללא ילדים - זוגות בלבד.

מלון ארמון האפנדי בעכו
דרוגים ומקומות קרובים