מסעדת יאקימונו בשדרות רוטשילד תל אביב

דרוג הגולשים: 
3.8
ממוצע: 3.8 (5 דרוגים)
כתובת: 
שדרות רוטשילד 19
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ש 12:00 - 00:30
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5175172

מסעדת יאקימונו בשדרות רוטשילד בתל אביב היא אחת מהטוענות לכתר המסעדה היפנית הטובה בישראל, וככזו הכל בה כמעט וקרוב למושלם.
זה מתחיל מהמיקום בלב ליבה של הסיטי בתל אביב, וממשיך לעיצוב המרהיב ומשם למנות המעוצבות בקפידה והטעימות במיוחד.

אם בא לכם לאכול סושי אמיתי כמו ביפן וידכם משגת, כדאי לכם לבקר ביאקימונו ברוטשילד. למסעדה הזו יש את אומני הסושי הטובים ביותר, הדגים הטריים ביותר, חדרי אירוח פרטיים, סאקה משובח ועוד ועוד.
תזמינו את הסאשימי, הקונוסים, ומבחר הניגירי המשובח - לא תצטערו...
חוויה יפנית אמיתית במלוא מובן המילה.
כדאי מאד ושווה ביקור.

דרוגי-גולשים

2
אוכל טעים אבל יקר בטירוף אין כל הצדקה למחירים בוודאי לא לתשלום של 32 ש״ח עבור בקבוק מים!!! יש גבול ולכן אני סבור שלא שווה את המחיר!!!

4
לעשירים בלבד. סושי איכותי מיוחד וטעים בטירוף-אבל צריך להכין את הארנק מראש כי מאד מאד יקר. העיצוב של המקום מדהים ומשדר יוקרה, הסאקי מומלץ פלוס
התמונה של גירית הדבש

3
כשהיה את יקימונו בכניסה לנמל הייתי אוכלת שם על בסיס שבועי, הצטערתי מאד שנסגר ולכן הלכתי לנסות את הסניף ברוטשילד. אין לי מושג אם זה אכן של אותם בעלים אבל יצאתי מנקודת הנחה שכן.אכלנו שלושה אנשים בשישי בערב, היה מאד טעים שירות מעולה אבל כשהגיע החשבון קיבלנו הלם-900 שח!! וזה אפילו בלי יין. חשוב לציין שלא מדובר באכלנים רציניים ובסניף הקודם מעולם לא הגענו לסכומים כאלה.

5
למי שיכול להרשות לעצמו שילך. קחו את הזמן ותזמינו מהכל - ככה בדיוק עושים סושי גם ביפן. יכות וטעמים ללא פשרות. תמיד כיף לחזור - ממליץ בעיקר על הקונוסים והסשימי.

5
בחודשים האחרונים יצא לי "לבדוק" כמה מסעדות סושי "נחשבות" במרכז, המחירים ביאקימונו יקרים מאוד אבל רציתי לבדוק מסקרנות. לאחר ארוחת טעימות במסעדה (תפריט7 מנות) הבנתי את תמחור המנות , רמת חומרי הגלם גבוהה מאוד, ומנות טעימות מאוד, עיצוב המסעדה קצת מוזר אבל האוכל והשירות מדהימים.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
כיכר המייסדים בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

בשנת 1949, במלאת 40 שנה לייסודה של אחוזת בית, הוחלט להקים אנדרטה שתנציח את מייסדיה. המקום שנבחר להצבתה היה שדרות רוטשילד מול ביתו של מאיר דיזנגוף (בו שכן אז מוזיאון תל אביב), בסמוך למקום בו נערכה הגרלת המגרשים הראשונה, ושעליו קם מכון המים ובית הוועד הראשון.

למידע נוסף...
בית אליהו גולומב בשדרות רוטשילד
0
עדיין אין דרוגים

המוזיאון כולל תצוגה חדשנית ובה סרטים ומוצגים הממחישים את סיפור הקמתו של היישוב העברי בשנות המנדט הבריטי ואת ההגנה על קיומו של יישוב זה על ידי כוח המגן ביישוב העברי

למידע נוסף...
היכל העצמאות בבית דיזינגוף
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)

מוזיאון היכל העצמאות הינו המקום שבו הוקמה מדינת ישראל,בטרם קמה המדינה שימש המקום כמוזאון אומנות. לאחר קום המדינה הוכרז המקום היכל העצמאות.

למידע נוסף...
צ'צ'קה בר בתל אביב
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)

מועדון הצ'צ'קה בר הינו דאנס בר אופנתי בליבה של תל אביב המאכלס מסיבות שונות הפונות לקהל מגוון בסופי שבוע בעיקר.

למידע נוסף...