מסעדת אולימפוס בתל אביב

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
קרליבך 7
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א, ב, ג, ד, ה, שבת 17:00-12:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5621658

המחשבה הראשונה למי נכנס למסעדת אולימפוס ברחוב קרליבך בתל אביב היא שכאן הזמן עצר מלכת, אבל אל תתנו לרושם הראשוני והלא מוטעה הזו לגרום לכם להתעלם מן המסעדה המצויינת הזו. מדובר במסעדה הבלקנית-תורכית-יוונית הטובה והותיקה ביותר בארץ!

המסעדה הזו קיימת בגילגוליה השונים מעל 30 שנה עוד ברחוב הקישון שבדרום תל אביב ובעליה הראשונים יצחק ליצ'י - ידע לבשל מבטן ומלידה. כיום מתופעלת המסעדה על ידי יונה נחמן ובני משפחתו (בעיקר גדי) , השותף המיתולוגי של יצחק והם יודעים לבשל..... באמת שאין דברים כאלו.

כאן אוכלים אוכל בלקני-תורכי כמו שאמא מבשלת! המנות נדיבות הטעמים ממכרים ובכלל, טוב שיש מסעדות אוטנטיות שכאלו המגישות אוכל שהוא באמת בלקני כמו שצריך להיות ולא פויז'נים מופרכים על בסיס הדבר האמיתי. אז נכון שהעיצוב לא מרשים במיוחד ונכון שלפעמים השרות גמלוני משהו, אבל הטעם הטעם... אז מה אוכלים כאן? אל תוותרו על קציצות הפרסה (כרישה) ובכלל דעו לכם שזהו המבחן האולטימטיבי לכל מסעדה שמגדירה את עצמה כבלקנית, אם הם לא יודעים להכין קציצות פרסה כמו שצריך אין מה להמשיך למנות העיקריות, אך כאן המקרה הוא שונה. הקציצות האלו מעולות! שואלים אם יש מוח ברוטב אגריסטדה ואם לא הבנתם מה כתוב כאן, אל תזמינו אתם כנראה לא מהעדה הנכונה, כל מנה עיקרית בשרית שתבחרו תהיה מעולה, אנחנו אהבנו מאד את המדליוני בשר או טבעות הפילה, תלוי איך קוראים להם באותו היום, צלעות הכבש יהיו תמיד מעולות, הפשטידות גם הם, ואם יש אוסובוקו - לכו על זה.

את הארוחה מלווים בגזוז מקומי תוצרת הבית כמו של פעם ששוטף את כל הטעמים בחריצות מתקתקה. לקינוח, אל תוותרו על הסמבטיון המיתולוגי או כפי שהוגים מביני דבר "סאלואסיון" מלשון ישועה, ואחרי שתאכלו תבינו גם אתם למה. המסעדה הזו לא כשרה בעיקר בגלל שהתורכים האוטנטים אוהבים פשטידת מקרוני עם גבינה לפני הקבב שלהם ובגלל שבא להם לפזר גבינות ויוגרט על כל מיני מנות בשריות בכדי שיהפכו טעימות יותר, ככה זה בממלכת הבלקן. אל תלכו, רוצו - אוכל בלקני במיטבו.

מסעדת אולימפוס בתל אביב
מסעדת אולימפוס בתל אביב
אוסובוקו של מסעדת אולימפוס בתל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

5
כל עוד יש מי שמסוגל לבשל אוכל ביתי טוב שכזה, כיצד לנצל את ההזדמנות ולרוץ לאכול אותו. יש כאן במסעדה טעמים שיכולים להזכיר לך אנשים שכבר מזמן אינם... שווה בהחלט ביקור ולא לצאת עד שיצאתם מרוצים עד הגג וסיפרתם זאת גם לבעל הבית

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
פיצה דומינוס קרליבך

פיצה דומינוס - סניף קרליבך, תל אביב

0
עדיין אין דרוגים

פיצה דומינוס סניף קרליבך

למידע נוסף...
רול בר WAWI

רול בר WAWI

0
עדיין אין דרוגים

הרול באר הזה מציע חווית טורטייה משובחת במיוחד כמעט בכל שעות היממה.

למידע נוסף...

התחתית

4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)

פעם היתה כאן פיצוציה - והים, בית הקפה הכי אופנתי בעיר. ב"תחתית" תמצאו שילוב של מנות טעימות ובריאות, לצד סלבים כאלו ואחרים המבקרים כאן דרך קבע.

למידע נוסף...

מסעדת פרגיות ברחוב קרליבך בתל אביב

4
ממוצע: 4 (4 דרוגים)

פרגיות היא מסעדת השיפודים המשתלמת וההומה ביותר ברחוב קרליבך.

למידע נוסף...