קפה דיסנצ'יק

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
דיסנצ'יק 5
עיר: 
תל אביב יפו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
יום א' - יום ה' 22:00 - 07:30 יום ו' 15:30 - 07:30
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6488350

בימים אלו שכל בית קפה הפך לרשת ממותגת היטב, נחמד לגלות בתי קפה עצמאיים ויחודיים.
דיסנצ'יק הוא בית קפה המכיל 40 מקומות ישיבה ממוזגים, המציע קפה מתוצרת חברת "בריסטוט", מאפים,עוגיות ולחמים המיוצרים על ידי "טאטי".
כמו כן מתבצעת אפיה במקום בתנור אבן של פוקאצ'ות ופיצות דקות במגוון תוספות. בבית הקפה ישנו גם היצע מגוון של אלכוהול - וויסקי איכותי, יינות מבעבעים, יינות אדומים ולבנים משובחים, וודקה ועוד ובשעות הערב, בשילוב המוסיקה, מתקבלת אוירה חמימה ונעימה. בבית הקפה ישנו מסך ומשודרים בו משחקי כדורגל וכדורסל במהלך העונה.

התפריט בדיסנצ'יק כולל פוקאצ'ות במגוון תוספות, הנאפות בתנור האבן המיוחד ומוגשות חמות וטריות, פסטות, כריכים, סלטים בריאים וטעימים, ארוחות בוקר המוגשות במהלך כל היום ומגוון שתיה קלה. לקינוח ישנו מבחר מתוקים, הכולל עוגת גבינה פירורים, סופלה שוקולד, פאי תפוחים, עוגת גבינה קפוצ'ינו וגלילי וופל קפוא במילוי ריבת חלב או וניל.

אנחנו חושבים שהמקום נחמד מאד, ואתם?

קפה דיסנצ'יק

דרוגי-גולשים

התמונה של פנינה

4
אכלנו שם מספר פעמיים ארוחות עיסקיות שכללו מנה עיקרית+תוספת ,סלט יחסית גדול ומיץ סחוט שנסחט במקום. המנות גדולות וטעימות ,ממליצה בחום על חזה עוף ,השניצל,כריך רוסביף ,הפירה החלבי ותפוח אדמה ובטטה ברוטב חרדל ודבש. הארוחות לא יקרות בין 40-45 ש"ח

פנינה שוורץ

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
לאונרדו בוטיק תל אביב
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מלון ליאונרדו בוטיק ברמת החייל בתל אביב הוא מלון בוטיק מרשת מלונות פתאל, אשר הוקם בליבו של מרכז העסקים וההיי טק של רמת החייל.

למידע נוסף...
הבית האורבני בפתח תקווה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם מושלם לאירועים פרטיים עד 150 איש המציע גם מתחם לינה, מקלחות מפנקות, ג'אקוזי ובריכה מפנקת במיוחד, והכל באווירה פרטית ואינטימית במיוחד.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...
מלון בוטיק ווסט West תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון west הינו מלון בוטיק הממוקם בחוף הצוק, בקרבת צומת גלילות ושייך לרשת מלונות טמרס.

למידע נוסף...