מסעדת מאראבו Maraboo

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
אבא הלל 14 בית עוז
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ש' 12:00 - ועד אחרון הלקוחות
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6036666

בלב הסיטי העסקי ברמת-גן ברא השף יואב בר מסעדה אישית יוצאת דופן. מאראבו, שמתנערת מכללים מחייבים ולא מתנהגת "כמצופה" ממסעדת שף, מציגה מטבח ישראלי יצירתי, השואב השפעות והשראות ממטבחים שונים באגן הים התיכון.

האוכל המוגש במאראבו הוא שילוב ייחודי בין הטעמים הפשוטים והחמים מבית ילדותו של יואב בר באופקים, לבין מקצוענות קולינרית שנרכשה במוסדות מובילים בארץ ובעולם. הכל, תוך שימוש בחומרי הגלם המעולים ביותר - ובעיקר בכישרון יחיד מסוגו. התוצאות מככבות בתפריט. בין המנות הבלתי נשכחות של מאראבו, ניוקי עם קוקי סאן ז'אק, פטריות כמהין ופרמזן; ראגו עגל חלב עם פטריות שמפיניון ופורצ'יני יער, ירקות שורש וניוקי מטוגן; דג ים על פירות ים בציר דגים, עם עגבניות לחות וזיתי קלמטה.

את החוויה הקולינרית משלימה אווירה רוגעת בחלל מעוצב. המטבח הפתוח לעיני הסועדים מוקף בבר רחב ומרשים, ובחוץ משתרעת מרפסת שמש יפהפיה. אינטרנט אלחוטי חופשי נגיש בכל רחבי המסעדה.

מסעדת השף שמשמעות שמה, Maraboo, היא מכשף, מהלכת קסם על אורחיה בזכות המגע הפלאי של יואב בר. הכישוף, האיכות והמקצועיות הביאו לה את תואר "אלופת המסעדות של ישראל" בתכנית הטלוויזיה "קרב סכינים" בערוץ 10. עם כל זה, הבילוי האיכותי מוצע במחירים מתונים ושפויים, וכולל ארוחות עסקיות משתלמות.

מסעדת מאראבו Maraboo מבט מבפנים
דרוגים ומקומות קרובים