טיול לאמת המים בקיסריה

ללא הגבלה
טלפון:
לא זמין

לא פעם קורה לנו שאנחנו יוצאים לטייל כשהיעד מוגדר בערך ואין לנו שום תכניות וידע מוקדם לגבי המקום . כך קרה לנו עם קיסריה,

ידענו שיפה שם ושיש הרבה מה לראות ולעשות, שיש מקומות שווים לאכול אבל איך שהוא לא יצא לנו להגיע לשם. שבת חורפית נעימה תפסה אותנו בבית. הילדים משתעממים ועושים בלגן ואנחנו מחליטים לעזוב הכול ולנסוע לקיסריה, עכשיו ומיד. תוך כמה דקות עלינו על הרכב, נסיעה קצרה מהבית והגענו בעזרת השילוט אל חוף הים ואמת המים המרשימה.

אמת המים בקיסריה היא פלא הנדסי מרשים גם בימינו אנו. מדהים לחשוב על התחכום שבבנייתה והמרחק הרב שעברו המים עד שהגיעו אל קיסריה והשקו את תושביה לפני יותר מאלפיים שנה. האמה גדולה ומרשימה וסיפקה לנו יותר משעה של פעילויות שונות כמו טיפוס, טיול לאורכה ולרחבה, קפיצות וכמובן הרבה פוזות למצלמה.

כדאי לציין את חוף הים בה היא נמצאת שנראה מזמין מאוד לבילוי קיצי. בדרך חזרה מהחוף קלטו הילדים פארק שעשועים הנמצא בין העצים. מכיוון שלא היו לנו תכניות מוגדרות עצרנו במקום ולהפתעתנו הרבה מצאנו עצמנו בפארק צבעוני ומיוחד טובל בירוק מלא בכל טוב. במקום גן משחקים שכל כולו בנוי מחומרים ממוחזרים. מבחר של ספסלים, שולחנות , כל נגינה מבוך ואף מתקן קונבנציונאלי, הפעיל אותנו זמן רב.

שילוט במקום הפנה אותנו לרצפת פסיפס ענקית ושמורה מאוד, ששמשה את אחד הבתים של אצילי המקום. ברצפה ציורי פסיפס מרהיבים של ציפורי האזור, חיות שונות ואיורים אופייניים לתקופה. המקום שופץ ושוחזר ומותר לדרוך ולטייל ברצפה.ו נשקף ממנו נוף מרהיב של ים כחול והרבה ירוק. את הטיול סיימנו בביקור בגן הלאומי במקום. למרות שלא הספקנו לראות את הטיילת והנמל, השבת בקיסריה, הייתה ללא ספק אחת השבתות הנעימות והמהנות שחווינו.

אמת המים בחוף קיסריה

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

כל כך נחמד ונעים ומתאים לבילוי עם כל המשפחה. בבוקר של יום שישי מג האוויר היה מושלם, החוף עצמו נקי מאד ובכלל הילדים נהנו מכל רגע. מומלץ.

טיול בקיסריה משלב הכל, הסטוריה, כיף אוכל טוב והרבה ירוק בעיניים. מומלץ בחום.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Itzhak Moreno

טיול בקיסריה משלב הכל, הסטוריה, כיף אוכל טוב והרבה ירוק בעיניים. מומלץ בחום.