חמי יואב

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
כביש אשקלון 35
קרית גת
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א-ש 8:00 - 17:00 - לעיתים פתוח גם לרחצה לילית, כדאי לבדוק באתר.
טלפון: 
08-6721150

חמי יואב קרויים על שם יואב - כינויו המחתרתי של יצחק דובנו ,מפקד קיבוץ נגבה במלחמת השחרור.חברי קיבוץ נגבה ושדה יואב שבבעלותם אתר חמי יואב ישמחו לספר לכם איך בשנות החמישים חיפשו נפט בחלץ קדחו וקדחו ולאכזבתם דאז, מצאו מים "משונים".
לקח קצת זמן עד שבשנות השמונים התברר כי ניתן להשתמש במים האלה לחקלאות, השימוש בהם גילה שיש במים תכונות בריאות והנאה וכך בראשית שנות ה- 90 הפך המקום לאתר תיירות.

חמי יואב הם למעשה אוסף של בריכות של מים תרמו מינרלים עשירים בגופרית ובמינרלים אחרים. המים בבריכות בטמפרטורה בין 37 ל- 39 מעלות צלזיוס. המים מגיעים אל הבריכות היישר מבטן האדמה מעומק של 1500 מטר ומתחדשים כל העת ע"י זרימה קבועה. כך נשמר תמידית התכולה, הטמפרטורה, האיכות והניקיון. למים בבריכות התרמו מינראליות סגולות מרפא רבות ושונות. הבריכות הכחולות הן של מים תרמו מינראליים. בבריכות הירוקות יש פרצי אוויר המאפשרים עיסוי עם המים התרמו-מינראליים.

11 בריכות ישיבה של מים עם סגולות ריפוי. כמו כן, שתי בריכות ג'אקוזי גדולות. יש גם בריכת מפלים, בה ניתן להתענג על מים הניתכים בעוצמה על הגוף. המים תרמו מינראליים, עשירים בגופרית. זהירות, אין לשהות במים החמים מעבר לרבע שעה. בין רחצה אחת למשנהה ניתן להתרגע על הכסאות ומיטות השיזוף ליד. גם יש אפשרות למגוון עיסויים, בתשלום נוסף כמובן.

הבריכה החיצונית בחמי יואב

דרוגי-גולשים

4
כיף להיות במים כאילו חמים ובריאים, בייחוד בחורף.
דרוגים ומקומות קרובים

4
כיף להיות במים כאילו חמים ובריאים, בייחוד בחורף.