משחקיית היער הקסום – ראשל"צ

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
לישנסקי 18
ראשון לציון
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א' - ה': 16:00 - 20:00, ו': בתיאום מראש, שבת וחגים: 10:00 - 20:00
טלפון: 
03-9414860 / 054-7308020

אם תצליחו למצוא את המשחקייה, והדבר לא טריוויאלי כל כך אם אתם לא מכירים את אזור התעשייה של ראשון לציון, ילדיכם ייהנו ממשחקיה מקסימה עם קפיטריה קטנה להורים.

הכתובת הרשמית של המקום הינה לישנסקי 18, אך אם אתם נוסעים בתומכם לאורך רחוב לישנסקי אין לכם שום סיכוי למצוא את המקום. מה שיעזור לכם זה שלט ענק המפנה לחנות "מוצצים", המשחקייה נמצאת ממש לאחורי החנות, פשוט תעקפו ברכב את החניית החנות ותראו מבנה בצבע תכלת – הגעתם!

הגענו למקום ביום שבת ממש בפתיחה, בשעה 10:00, ולא התחרטנו על הקימה המוקדמת, המקום היה ריק, אך הוא התמלא די במהירות ובשעה 11:30 כבר היו המון ילדים קופצים, משתוללים ונהנים במקום. אך האמת היא שהיתרון של המקום הינו בחלוקה לפינות משחק, זה טוב במיוחד להורים שמגיעים למקום עם תינוקות. עבור התינוקות יש 2 פינות ג'ימבורי, האחת עם בריכת כדורים קטנה, וקוביות רכות לבניה, והשנייה מכילה המון נדנדות, גלילים, וצורות שונות עליהם התינוקות יכולים לטפס ללא חשש מנפילה.

עבור הילדים הגדולים יותר יש 2 מתחמי מתנפחים, מתחם טיפוס בעל 2 קומות שיכול להעסיק ילדים בגילאי 3-10 כמה שעות, תותחי כדורים לקליעה למטרה (שלא כל כך עבדו), ופינת כדורסל קטנה.

הבימבות שילדים כה אוהבים, מפוזרות כאן בשפע, מכל הסוגים והמינים, ולא הרגשנו מחסור ב"אמצעי תחבורה" זה, כמו במשחקיות רבות אחרות.

לסיכום: אם בא לכם לבלות יום קיץ חם במקום סגור וממוזג, משחקיית "היער הקסום" בהחלט מומלצת. עבור 35 ₪ שתשלמו עבור כל ילד (יש גם קופון הנחה באתר, וגם כרטיסיה ל-6 כניסות ב-150 ש"ח) הילדים מקבלים מקום מצוין להשתולל בו והורים יכולים ליהנות משעות מזגן ומג'חנון טוב של שבת בבוקר.

משחקיית היער הקסום בראשון לציון
משחקיית היער הקסום בראשון לציון

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

5
כמה שעות ביום קיץ לוהט בהחלט עוברות כאן מהר. מתחיל להיות קצת צפוף לקראת 12:00 ביום שבת, אבל האמת שזהו המצב בכל המשחקיות בארץ.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

5
כמה שעות ביום קיץ לוהט בהחלט עוברות כאן מהר. מתחיל להיות קצת צפוף לקראת 12:00 ביום שבת, אבל האמת שזהו המצב בכל המשחקיות בארץ.