משחקיית כיף כף לנד - אשדוד

דרוג הגולשים: 
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)
כתובת: 
הבנים 6
אשדוד
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ראשון: 16:00-20:30 | שני: 16:00-20:30 | שלישי: 16:00-20:30 | רביעי: 16:00-20:30 | חמישי: 16:00-20:30 | שישי: 10:00-14:30 | שבת: 10:30-20:30
טלפון: 
08-8686287 050-8698969

בקומה העליונה בקניון סימול באשדוד, מוחבאת מכולם נמצאת משחקיית כיף כף לנד. מי שמגיע למקום פעם ראשונה היה שמח לשילוט כלשהו בתוך הקניון המכוון למשחקיה. טוב, אז הצלחתם למצוא את המקום במבוכי הקניון, מה תמצאו שם? כמו בכל משחקיה מצאנו שם את כל המרכיבים למשחקיה טובה – מבוך טיפוס בעל 2 קומות, בריכת כדורים, בימבות, מתקני מתנפחים. אך בכל זאת המשחקיה לצערינו לא עוררה בנו חשק לחזור, ולצערינו קשה להצביע על הגורם שהכריע בהחלטה זו, אז ננסה לפרט כאן את כולם ואולי הנהלת המקום תיקח לפחות חלק מהדברים לתשומת ליבה.
- מדוע רב ההורים בוחרים במשחקיה כאופציה לבילוי בימי הקיץ החמים? נכון מאוד, המזגן! אך כאן לצערינו שכחו מחשיבותו של בגורם הזה. למרות שמדובר במקום די קטן, המזגן לא מורגש כאן בכלל, במיוחד באיזור המשחקים, ולכן כעבור שעה של משחק הילדים מיוזעים, עד כדי כך שנדמה שהם בילו את השעה בבריכה ולא בחדר ממוזג.
אם אתם חושבים שמשחקיות הרושמות שהן משתרעות על אלפי מטרים רק רוצות למשוך בכך קהל מבקרים רב יותר, אתם אולי צודקים, אך יש חשיבות רבה לגודל המשחקייה, וזה אחד החסרונות הגדולים של המשחקייה הנ"ל. כל מתקני המשחק מסודרים בצפיפות רבה כל כך שאם כמות הילדים במקום עולה על 20 הם מתחילים להתנגש אחד בשני.
במקום ישנו גם חדר לחגיגת ימי הולדת, והמקום מציע חבילות ימי הולדת שונות הכוללות הפעלה ושימוש חופשי במשחקיה לאחר מכן. וכאן רואים את בעיית הצפיפות בשיאה – בסיום חגיגת היום הולדת המקום מתמלא עד אפס מקום, וזה השלב שבו הורים רבים, כולל אותנו, מחליטים "לברוח" מהמקום.
בימבות – אם בעלי המשחקייה חושבים ששלוש בימבות מספיקות ל-20-30 ילדים הם בהחלט טועים. באופן קבוע היינו עדים לריבים וויכוחים לא רק בין הילדים, אלא גם בין ההורים על השימוש בבימבות בזמן הקצר שבילינו במקום. כמו כן, המטח שמוקצב לנהיגה בבימבות שווה לשני מטרים עקב בעיית הצפיפות שהזכרנו קודם.
לסיכום, מדובר על מקום עם פוטנציאל לא מנוצל שיוכל לפרוח כמו כל משחקיה אחרת, אך אם ההנהלה תתחיל להקשיב מעט לצורכי המבקרים, רבים מהם יפסיקו להתייחס למקום כאל אלטרנטיבה פחות אטרקטיבית לבילוי עם הילדים.

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

1
אם לא בא לכם לנסוע רחוק ואתם מחפשים בילוי של כשעה - שעה וחצי בלבד, זה יכול להתאים לכם. אך יש המון משחקיות מוצלחות הרבה יותר ב-30 ש"ח.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

1
אם לא בא לכם לנסוע רחוק ואתם מחפשים בילוי של כשעה - שעה וחצי בלבד, זה יכול להתאים לכם. אך יש המון משחקיות מוצלחות הרבה יותר ב-30 ש"ח.