מצפה אבנר אלתר

דמי כניסה:
שעות פתיחה:
ללא הגבלה

מצפה לזכרו של אבנר אלתר ז"ל, בן אשדות יעקב שנפל באסון המסוקים. זוהי פינת חמד מקסימה לתצפית על הירמוך המתאימה לשעת בין הערביים שהאוויר מתחיל להצטנן, או לשעת בוקר קסומה.

פנו מכביש 90 בשילוט אל אשדות יעקב איחוד. מייד לאחר הפניה נמתח כביש אספלט ימינה ליד מסעדת צל תמר - הכביש משולט "לנהריים" - המשיכו ליסוע בכביש זה. משמאל ניתן לראות את שכונת ההרחבה של אשדות איחוד ומיד לאחריהם מטעי בננות. ממשיכים בכיוון דרום ובמזלג פונים לשמאל ונצמדים לשטחי הבננות בכביש משובש מעט אך מתאים לכל סוגי כלי הרכב. בדרך נפגשים עם סימול שביל סובב כנרת ומגיעים לצומת T ובו פונים שמאלה לכיוון צפון - לאחר כ 100 מטר נפגוש בספסל ושולחן ועמדת תצפית ישנה - זהו המקום.

מולנו במרחק נפרשים הרי הבשן וכפר ירדני שוכן למרגלותיהם, מתחת למצפה משתרעים שטחי חקלאות ישראלים הנושקים לשדות הפלאחים הירדנים. זהו מקום מושלם לעצירה והתבוננות בנוף המרהיב, או לעצירה לארוחה קלה.
במקום ניתן לראות גם שרידי אקוואדוקט חקלאי קדום ששימש להובלת מים לשדות.

לא לשכוח לקחת את האשפה עימכם - במקום אין שירותי פינוי אשפה.

מצפה אבנר אלתר
דרוגים ומקומות קרובים
מסעדת צל תמר

מסעדת צל תמר - אשדות יעקב איחוד

מסעדה מקסימה בעמק הירדן

מסעדת רוטנברג בגשר הישנה

מסעדת רוטנברג

ממוצע: 4 (דרוג 1)

רוטנברג- מסעדת שף שהוקמה באחת מהנקודות המיוחדות בצפון, מציעה בשרים, פירות ים, מאפים ומגוון קינוחים בניחוח צרפתי