שגב אקספרס רמת החייל תל אביב

דרוג הגולשים: 
3.4
ממוצע: 3.4 (10 דרוגים)
כתובת: 
שד החי"ל 38
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ש 23:00 - 12:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
077-4142025

שגב אקספרס היא מסעדה חדשה, ברוח הזמנים החדשים.

השף המצליח שגב משה, אשר מוכר לכולנו מתוכניות טלוויזיה שונות, זיהה את הצורך במקום ידיותי למשפחות וילדים, בו נוכל לאכול אוכל בריא, טרי וטעים, במחירים לא גבוהים במיוחד, וכך עשה.

המסעדה מוקפדת ומעוצבת היטב, במראה של רחוב צרפתי עם ספסלים ושולחנות מסעדה.

התפריט מגוון ובו סוגי פסטות, עוף בטאבון, סלטים, פיצות ועוד. האוכל - מצוין. מתאים מאוד לילדים, להורים, ולמי שאכפת לו מה הוא אוכל. המקום - יפהפה: מרווח, נוח ומואר. השירות - סביר (אל תשכחו שזה אקספרס), ומהיר. המחירים - נמוכים יחסית (פחות מ - 400 ש"ח למשפחה) בסה"כ - מומלץ! מקום נפלא לארוחה משפחתית.

שגב אקספרס רמת החייל

דרוגי-גולשים

2
בעבר סועדים שהיו מגיעים למסעדה עד שעה 17.00 נהנו מהנחה של 20% על התפריט.בשבוע שעבר הגענו לפני שעה 17.00 (6 איש)מתוך כוונה להנות ממחיר מופחת.כשקבלנו את החשבון שמנו לב כי ההנחה לא ניתנה.לשאלתנו השיבה המלצרית כי ההנחה כבר מגולמת בתפריט,האמת שחשנו מרומים.אני סבורה שהיה ראוי שטרם קבלת ההזמנה יעדכנו אותנו.אני וחברותי סועדות מספר רב של פעמים בשגב.נותרתי עם טעם חמוץ למרות הקינוח המתוק
התמונה של שוש חזן גרינברג

3
הסניף ברמת החי"ל מעוצב כמו רחוב איטלקי יפיפה ובכל פינה יש פריט מעניין. האווירה מאד רומנטית. הדבר הבולט הראשון הוא השירות, מהיר, יעיל, אדיב ברמות שלא רגילים אליהם. שגב עצמו כשהוא נמצא יוצא ומתערבב בסועדים, מחייך, מצטלם עם מי שמבקש, ומציע מנות מיוחדות. מנות מומלצות - הסלט האסייתי, לחם הבית וכמובן מנת ה"פצצת שוקולד" שקשה להאמין שאינה חלבית.

3
אוכל טוב אבל יקר. השרות לא היה משהו. ביקשנו סלט שהמרכיב העיקרי בו רימון וביתי שאוהבת רימונים רק בשביל הרימון הזמינה אותו. כשקיבלה התאכזבה לגלות שאין בו רימון וכששאלנו ענתה המלצרית- כן, אין עכשיו רימונים. אז למה לא אמרת, שהרי זה העיקר בסלט? ולמה לא מציעים להחזיר? חגגנו שם יומולדת, חבורה של 9 אנשים, גם אמרנו מראש בעת ההזמנה. כל מסעדה שמכבדת את עצמה מציינת זאת לפחות באיזשהו זיקוק על הקינוח או משהו סימלי אחר. בשגב התעלמו. חבל. יקר, כבר אמרתי? לפחות שתהיה תמורה מלאה והרגשה טובה. אם לאכול שם אז את העיסקיות בלבד.
התמונה של גירית הדבש

4
מקום עם אוירה שונה לחלוטין מהאזור התעשייתי בו היא נמצאת, אוירה מקסימה,אוכל טעים, ממליצה בחום על הפילה יען עם עשבי התיבול ועל הסלט האסייאתי השווה.

3
האוכל טעים אבל לא מדהים ויקר יקר. חלק מהמנות היו סתמיות לגמרי ולא הצדיקו את המחיר והשם בכלל.
התמונה של חמודים

5
מסעדה נהדרת ושירות נפלא! אני אוהבת בעיקר את הפרגית ברוטב טריאקי ואת קינוח החלבה. המסעדה מעוצבת ברמה גבוהה, ממליצה בחום.
התמונה של eyal

3
יפה שם מאוד.יש מבחר וגם לא מאוד יקר. יצאנו מרוצים.
התמונה של carmela

5
ממליצה בחום על המסעדה! אוכל ממש טעים, היחס והשירות מפנק וברמה מאוד גבוהה, אם מנה לא טובה מחליפים בשמחה ואף מקבלים פיצוי, המקום מהמם, העיצוב וכלי ההגשה הכל יפה, פשוט חוויה, אין ספק שאחזור לשם שוב ושוב..

2
המקום באמת יפה ונראה כמו רחוב בפריז. אבל מודה שהתאכזבתי מאוד מהמנות. הזמנו שני סוגי פסטות. שתי המנות היו ממש תפלות. מאז לא באתי לשם יותר. אולי פספסתי. אולי זה רק הפסטות, אולי זה היה יום רע. אבל לא היה לי טעים. נתתי שני כוכבים רק בגלל שהמקום מהמם והאוירה היתה טובה.

3
האוכל טעים והשירות נחמד. המחירים סבירים ציפיתי משום מה ליותר...

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
לאונרדו בוטיק תל אביב
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מלון ליאונרדו בוטיק ברמת החייל בתל אביב הוא מלון בוטיק מרשת מלונות פתאל, אשר הוקם בליבו של מרכז העסקים וההיי טק של רמת החייל.

למידע נוסף...
הבית האורבני בפתח תקווה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם מושלם לאירועים פרטיים עד 150 איש המציע גם מתחם לינה, מקלחות מפנקות, ג'אקוזי ובריכה מפנקת במיוחד, והכל באווירה פרטית ואינטימית במיוחד.

למידע נוסף...
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...
אכסניית יד לבנים פתח תקווה בית הארחה
0
עדיין אין דרוגים

בלב גן יהונתן המקסים, נמצאת אכסניית הנועד יד לבנים פתח תקוה. האכסנייה - טובלת בירוק, ומציעה 31 חדרים ממוזגים במבנים חד קומתיים, עם נגישות מלאה לקווי אוטובוסים.

למידע נוסף...