נועה ביסטרו-מתחם השף ניר צוק

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
הצורפים 14
עיר: 
יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ו 09:00- 00:00, שבת- לא צוין.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5184668

נועה ביסטרו ממוקמת במתחם המקסים [?]ושובה הלב[?] של השף ניר צוק ביפו. המתחם הנעלם, שוכן ברחוב יפת 30 והמסעדה עצמה ממוקמת על רחוב הצורפים 14 הסמוך לו. הקונספט מאחורי המסעדה משרת את התפיסה הפופולארית, שלפיה כל שף נחשב פותח גם מסעדה שתהיה "נגישה" יותר מבחינת המחירים שלה ותנסה לתת לסועד "חוויה" מקבילה משהו לחוויית ההסעדה במסעדת השף הנחשבת.[?] במקרה הזה, "קורדיליה" הוותיקה של צוק.
המיתוג החזק של השף ושל מסעדת הדגל שפרסמה אותו, אמור לזלוג ולאפוף את מסעדת הבת הנגישה יותר מבחינת התמחור, ובכך לספק את התחושה של "עשינו את זה" ואכלנו במשהו שהוא דמוי מסעדת יוקרה- שכן מטבחי המסעדות משותפים.
אילו מישהו במסעדת "נועה ביסטרו" היה לוקח את העקרונות הבסיסים של מסעדת בת הרשומים כאן למעלה ובאמת מיישם אותם, יתכן שחווית האכילה בנועה ביסטרו הייתה יכולה להיות סבירה. יתכן שאיתות האזהרה הראשון היה צריך להיות הכללתה של המסעדה במבצע הפינוקים של לאומי קארד, של אחד פלוס אחד ולהתריע בפני הסועדים, אף אחד כנראה הרי לא באמת רוצה לבוא לאכול כאן במחיר מלא. הלכנו לאכול ארוחת בוקר ישראלית מתוך תפריט מגוון לכאורה של כמה סוגים שונים של ארוחות בוקר.

את ארוחות הבוקר הישראליות נועה ביסטרו לא המציאה הרי, כל שצריך לעשות הוא להגיש אותך במחירים סבירים ובדשנות שתהלום את החיך הישראלי. מנת הלחם "האפוי במקום" הצרה משהו ומנות חמאה וריבה מיניטוריות שתוכלנה להשביע את הרעב הגמד ממשחקי הכס במקרה הטוב קצת מעליבים את הלקוח. הביצים מגיעות קרות אל השולחן, הסלט עייף ומרוט [נחמד הטאץ' של הסלק הכבוש החצי מוכן בתוכו- אבל גם הוא לא באמת מרענן את הסלט מעליבותו ולא מצליח לעורר תחושה של טעם ממשי]. לא צריך להיות בלש בכדי להבין שהסלט המותש הזה הוכן מבעוד מועד ולא נחתך במקום.
טחינה ירוקה לידיעת השף היא טחינה ירוקה ולא יציקת בטון בלתי מזוהה. לבנה צריכה להיות חמוצה יותר. בייקון צריך לטגן בכדי שהוא יהפוך לקריספי באמת אחרת אין טעם להכליל אותו בארוחות בוקר, וחתיכת הסלמון ככל הנראה תצטרך צוות חיפוש שלם בשביל לאתר אותה על הצלחת, אנחנו כשלנו.
כן, אנחנו יודעים שהדיל הוא מצומצם יותר. אבל זה לא חייב לכלול עלבון ללקוח בצורת ארוחת בוקר שכל כולה עליבות, תחושת מחסור בפרודוקטים וצלוחיות הגשה מהקטנות שנראו אי פעם בעולם המסעדנות בישראל ופרצוף זועף על כל בקשת ריפיל. כדאי לדעת שכל בקשה לשינוי או תוספת תתקל במשפט המפתח "זה תוספת של חמישה שקלים". עולב, כבר אמרנו?
אסור לעשן בנועה ביסטרו. גם לא במסדרון החוץ. בון טון תודעת הבריאות הזו פשוט מרגש כשיוצאים למדרכה ורואים דליים מלאי בדלי סגריות של מעשנים שגורשו משם החוצה. מה אכפת אם זה מגעיל. זה הרי על מדרכת הרחוב התמימה. גועל נפש פר אקסלנס כמו שאומרים.
ניקיון המסעדה הוא מתחת לכל ביקורות. כן, הבנו. המראה הגרום והמחוספס של יפו אמור לעשות לנו את זה, למה זה חייב לכלול קירות עם טחב עמוק וטיח מתפורר שזולג על הארוחה תוך כדי הסעודה?
אז כן, אם נגמרו לכם כל המקומות לאכול בהם על פני כדור הארץ לאכול בהם, ומישהו הזמין אתכם לארוחת בוקר על חשבונו. אתם יכולים ללכת ולאכול בנועה ביסטרו בעלת התפריט המשמים וחוסר תודעת השירות שאנחנו נתקלנו בה. אחר כך, לכו לבכות למישהו אחר. הפוסט הזה כבר היה כאן לפני שהחלטתם ללכת ולאכול שם.

דרוגים ומקומות קרובים