מסעדת סושה ביפו

דרוג הגולשים: 
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)
כתובת: 
עמיעד 14
עיר: 
תל אביב יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה 11:00 - 01:00 שישי 11:00 - 15:30 שבת 18:00- 01:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
1-700-55-10-20

הרעיון שמאחורי הסושה מגיע היישר מרחובותיה התוססים של טוקיו שם הכל מהיר, סימטרי חד וצבעוני ממש כמו בעולם המושלם של קומיקס יפני. ליבם של אנשי הסושה פועם בקצב מסחרר ומורכב משילוב קטלני של טעמים: תשוקה, יצירתיות ודיוק שהן מילות המפתח. סושה מתחברת לאנשים וסיפורים מכל הסוגים, המקצבים והסגנונות אבל כשזה מגיע לאוכל היא מוכנה להקשיב רק למקצב הסושי.

בסושה ניתן לשבת, לקחת TA או לקבל משלוחים. למרות ההגדרה הדקה של סושי בלבד, ניתן למצוא בסושה גם את המנות הקלאסיות של אגרול, מרק מיסו וסלט וואקמה.

מסעדת סושה ביפו

דרוגי-גולשים

התמונה של צפה ברוגע

1
אני מודעת לזה שסושה הוא זיכיון. ואני קמה ואומרת - אין לי מושג איך שאר הסניפים. חוות הדעת הנל היא לגבי הסניף ביפו. בשבוע שעבר לקחנו TA מהסניף ביפו ובפעם הראשונה שלי - זרקתי סושי לפח. הסושי היה עשוי בצורה כל כך חובבנית שממש צחקנו כשפתחנו את החבילות. אמרתי, נו כך זה נראה וזה אינו מעיד על הטעם. מעיד גם מעיד. סושי גרוע. הרכבים שלא משתלבים. רולים מתפרקים. רק לאחר שחצי מהסושי הלך לפח, נאמר לי שכשהוא לקח את החבילה ההתרשמות שלו מהמקום בו הסושי הוכן היתה ממש רעה. בלאגאן ולכלוך במשטח העבודה, על הרצפה ומסביב. חוויה מאד לא נעימה.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
קפטן הוק מסעדת דגים ופירות ים

קפטן הוק מסעדת דגים ופירות ים

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

קפטן הוק הינה מסעדת דגים ובר פירות ים הממקומת בליבו של שוק הפשפשים ביפו במיקום אסטרטגי במיוחד.

למידע נוסף...
שאפה בר - מבט מבחוץ

שאפה בר

0
עדיין אין דרוגים

בכל שעה בה תעברו ליד השאפה בר, תמצאו אותו מלא ושוקק חיים, ולא בכדי: מדובר בבר-מסעדה מצליח במיוחד, המציע תפריט אוכל איכותי ומגוון לצד תפריט משקאות עשיר.

למידע נוסף...
קפה דאמה DAMA בשוק הפשפשים ביפו

קפה דאמה DAMA בשוק הפשפשים ביפו

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

קפה דאמה DAMA בשוק הפשפשים ביפו הוא ללא ספק אחד מהמקומות המקסימים ביותר בסביבה עם אוכל משובח, קפה מצויין, ומתוקים שלא מהעולם הזה.

למידע נוסף...
מסעדת קורדיליה

מסעדת קורדיליה

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה צרפתית מבית היוצר של השף ניר צוק, המגישה אוכל צרפתי מסורתי - עם טוויסט ישראלי.

למידע נוסף...