הולמס פלייס- סניף גבעתיים

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
דרך יצחק רבין 53
גבעתיים
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א-ה 06:00-23:00 שישי 06:00-19:00 שבת 08:00-19:00
טלפון: 
03-5722900

הולמס פלייס גבעתיים- או בשמו העממי, סניף עקרות הבית הנואשות מציע את החוויה הבורגנית ביותר מבין סניפי הולמס פלייס בארץ.

את הכינוי העממי, המוזכר לעייל, קנה לעצמו המועדון כמי שהוא אחד משיאני המועדונים ברשת הזו בארץ, במכירת כרטיסיות אימונים אישיים ואלו מתייחסים בעיקר למתאמנים/מתאמנות בשעות הבוקר השקטות והטובות של המועדון. [בעיקר אחרי עשר]- קהל היעד הזה קיבל את הכינוי כמובן מאלו שאין ברשותם כרטיסיה כזו.

הגם שגודלו של הסניף קטן במיוחד, הוא מציע חוויה טובה של ממש לחובבי חדרי כושר. מיקומו המנצח ברומו של קניון גבעתיים והיכולת להגיע אליו דרך מעליות החניון מבלי לעבור בקניון עצמו, מציע נסיעה אל חוויה ספורטיבית ולא לחווית קניות. את חווית הקניות המשלימה, רבים מבאי המועדון שמחים לנצל אחרי האימון- בסגנון, הגעת, הזעת, וכעת מותר לך לקנות משהו קטן לעצמך.

הסניף עצמו עבר בשנתיים האחרונות מתיחת פנים יפה, והפרקט הסורר הוחלף. כך גם שופצו באופן חלקי המלתחות הטובות והוחלפה בהם הרצפה.
המכשירים בסניף מתוחזקים היטב, וכמעט כל רכישת ציוד חדשה ברשת מתבטאת בו קודם לכם. לפיכך צגי מסך משוכללים במיוחד יתנו לכם גם לגלוש בחשבון היוטיוב האישי שלכם או לצייץ בטוויטר בזמן האימון על המסועים החדישים. סוג של גימיק נהדר, תודו!

גודל המקום, וריבוי המכשירים בו, יוצר צפיפות של ממש בשעות העומס המסורתיות של חדרי הכושר, ואם אתם יכולים לבחור שלא להתאמן בו בשעות הבוקר או הערב המוקדמות, שעון האימון החביבות על רבים, תרוויחו מועדון קטן ואינטימי שנעים במיוחד להיות בו.

חנות המוצרים הנלווים טובה באופן יחסי, אבל המחירים כרגיל יקרים אז אולי מומלץ לחפש ביגוד ספורט בקניון. שעות הפתיחה של הסניף ארוכות באופן יחסי ולאחרונה אף הוקדמה שעת הפתיחה בשבתות לשעה שמונה. שבתות בבוקר גם כן עמוס. חסרון משמעותי של הסניף היא העובדה שאין בו בריכה, ככל הנראה בשל גודלו המצומצם. החוגים נחשבים לטובים במיוחד בסניף הזה ומרביתם בתפוסה מלאה ויש להזמין עבורם מקום מראש.

זו לא החוויה התל אביבית של הרשת. זו החוויה של לגור בגבעתיים בדיוק. כלומר להיות בלי ולהרגיש עם. הקהל נובורישי משהו אך חסר את התחכום והוייב של הסניף התל אביבי. סה"כ אימון פרובינציאלי יעיל מחכה לכם ממש מעבר לפינה.

דרוגי-גולשים

התמונה של Eli Moreno

4
סה"כ יתן לכם המקום הזה תמורה טובה בעד הכסף שלכם.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
3.5
ממוצע: 3.5 (4 דרוגים)

אנחנו אוהבים את קניון גבעתיים למרות שאנחנו לא אנשי קניונים. אין מה לעשות, מול התפיסה של קניון עם תמהיל מנצח במיקום מנצח, עוד לא המציאו תרופה.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

צוות המטפלים המועסקים בהולמס פלייס ספא מקצועיים ביותר ובעלי ותק וניסיון עשיר בתחומי התמחותם.

למידע נוסף...
לגזיאל - החנות מבחוץ
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מדובר בקצבייה נקיה ונעימה, בה עובדים בכל רגע נתון לפחות 10 אנשים, שמשרתים לקוחות רגילים שמגיעים מהרחוב, לצד המסעדות הטובות ביותר בתל אביב.

למידע נוסף...
פארק אדית וולפסון
3.75
ממוצע: 3.8 (4 דרוגים)

פסל סביבתי מאוד גדול של דני קארוואן. ממוקם על גבעה בין "דרך השלום" לדרך הטייסים, "באמצע העולם". פארק נעים, אגם קטן, תצפית יפה.

למידע נוסף...