יס פלאנט - ראשל"צ

דרוג הגולשים: 
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)
כתובת: 
המאה ועשרים 4
ראשון לציון מערב
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
החל מ-13:00 ועד סיום ההקרנה האחרונה. בימי שבת החל מ-10:30 ועד סיום ההקרנה האחרונה
טלפון: 
03-6286666

יס פלאנט בראשון לציון, שהוקם אחרי מאבקים עם הפעילים הסביבתיים שניסו להגן על הדיונות של ראשון לציון (וכמו שרואים מהתוצאה הם לא ממש צלחו בנידון), הוגדר ע"י המקימים "כמתחם הבילוי והבידור הגדול ביותר בארץ". אך אלה צצים כפטריות אחרי הגשם בשנים האחרונות, אנו יכולים לחשוב רק על מספר סיבות לבנייה האינסופית הזו של בתי קולנוע:
- טכנולוגיית התלת מימד, שטרם מצאה את דרכה למסך הקטן, משפרת את חווית הקולנוע והינה גורם שמביא את חלק ניכר מהאנשים לקולנוע.
- למרות הכרטיסים הלא זולים, הקולנוע הוא עדיין בין האטרקציות הזולות יותר בארץ, גם הודות למבצעים שונים ושיתופי פעולה עם ספקי אשראי כמו ויזה כאל או ויזה לאומי.
אז מה אפשר להגיד על המתחם? הקולנוע אכן ענק - 26 אולמות, כולל 4 אולמות VIP, ואולם IMAX הפרוסים על כמה קומות. מסביב לכל המתחם הקולנוע תמצאו מבחר גדול של מסעדות שמציעות לבאי המקום אוכל וחווית אירוח מכל רחבי תבל-כאן תמצאו מסעדה אסיאתית לצד מסעדת המבורגרים, מסעדה איטלקית לצד בית קפה שמציע תפריט עשיר של קינוחים.

אם אתם שואלים את עצמכם כמה יעלה לכם התענוק הקולנועי הזה, אז הנה התשובה:
כרטיס לסרט רגיל - 37 ש"ח, תלת מימד כולל משקפים- 47 ש"ח,
כרטיס לאולם וי.אי.פי - 129 ש"ח
את הכרטיסים ניתן לרכוש בקופות, ויש כ-10 קופות פעילות בכל עת, אך גם התורים בהתאם. אם תרצו להזמין את הכרטיסים מראש, ניתן לעשות זאת באתר החברה, אך השירות אינו חינמי אלא יעלה לכם 4 ש"ח לכל כרטיס.
איזה הוצאות נוספות צפויות לכם ביס פלאנט?
הוצאה עיקרית נוספת יכולה להיות "הכיבוד", ובזה אנו מתכוונים בנשנושים במהלך הסרט. תפריט המזנון של יס פלאנט המורכב רק מפופקורן ושתיה יפתיע אתכם לא רק ב"מבחר", אל גם במחיר המופקע לחלוטין - זוג שמעוניים ב"כיבוד" יצטרך להיפרד מ-50 ש"ח ל-2 פופקורנים ו-2 כוסות שתיה. המחאה המחברתית כנראה לא ממש הגיע למקום עדיין, והאמת היא פסחה גם על בתי קולנוע רבים אחרים כמו סינמה סיטי, בה המחירים גם די קרובים לסכומים הנ"ל.
לסיכום: מקום טוב לחוויה קולנועית, אך כמקום בילוי, במיוחד בילוי עם פעוטות, המקום טרם ניצל את הפוטנציאל שלו. פרט לטיול של 10 דקות לאורך האגם, וגלידה ב"איסברג" אין כל כך במה להעסיק פעוטות וחבל. אם יש מקום לאולם אירועים במתחם הקולנוע, ככל הנראה אפשר למצוא מקום גם למתחם לילדים. מן הראוי למשוך למקום לא רק זוגות, אלא גם משפחות, שיוכלו לבלות במקום יום של כיף לכל המשפחה. אם אתם מגדירים את עצמכם כמתחם בילוי ובידור זה מחייב לספק בידור לכל המשפחה, כולל פעוטות, שבילוי מבחינתם הוא פינת ג'ימבורי או משחקיה, אך על זה לא חשבו לא בעלי המסעדות ולא בעלי המתחם.

יס פלאנט
יס פלאנט ראשון לציון
קולנוע יס פלאנט ראשון לציון

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

2
אם הילדים שלכם עוד לא מסוגלים לשבת שעתיים ברצף או אפילו חצי שעה ברצף, זה לא המקום בשבילכם. נכון שהקולנוע יפה, ויש מבחר מסעדות, אבל על הילדים הקטנים אף אחד לא חשב כאן. לא ממש ברור מתי מתקיים המופע על האגם שהם פרסומו כל כך, וחוץ מריצה הלוך ושוב על שפת האגם, אין לילדים מה לעשות כאן. לזוג בטח המתחם יראה יותר אטרקטיבי כי אחרי הסרט אפשר לשבת במסעדה טובה.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
0
עדיין אין דרוגים

סופרלנד הוא מקום טוב לבילוי של יום בחורף, וחצי יום בקיץ.

למידע נוסף...
משחקיית היער הקסום בראשון לציון
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

משחקיה מקסימה ליום קיץ חם

למידע נוסף...
גני סיפור - חולון
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מתחם של גני סיפור עם מתקני שעשועים מעניינים, אך עם לא מעט "מנפנפים" בשבתות

למידע נוסף...
וים ספא - הלובי
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם בריאות כזה - אין בישראל, מכל הבחינות: המקום גדול ומרווח, ומעוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר שאפשר לדמיין.

למידע נוסף...