מסעדת הוגו מתחם התחנה בתל אביב

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
מתחם התחנה מבנה 8
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה': 17:00-24:00 09:00-24:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
053-8094239

מסעדת הוגו החדשה נמצאת במתחם היפיפה של תחנת הרכבת הישנה בת"א. המסעדה מתחבא בקומה השניה של בכניסה למתחם נפרסת על 2 קומות - קומת הביניים הסגירה וקומה שניה המציעה לאורחים דק חיצוני עם נוף לים.
טוב, אז מה מציעה המסעדה לטרם ראינו במתחם התחנה?

נוף-אומרים שיש שם נוף יפיפה, אבל האמת לא התלהבנו ממנו כל כך, במסעדות רבות ביפו ותל אביב יש נוף לא פחות טוב.
אוכל - כאן אנו לא נוכל להתווכח, האוכל באמת שווה, גם המנות הראשונות וגם העיקריות.
טעמנו את מנת המולים והסביצ'ה ושניהן היו מעולות, במיוחד המולים, אך הן די קטנות, אז אל תצפו לצאת שבעים מדי מהמנות הראשונות.
גם המנות העיקריות שהוזמנו היו מעולות, הן הדגים והן הבשר, ומאוד נדיבות. אך במנות העיקריות יש לציין את התוספות היחודיות של המקום - גראטן ופשטידת תפו"א וסרדינים הן לא מנות שרואים בכל מסעדה.
המחירים - גם המחירים במקום מפתיעים לטובה. המנות הראשונות יעלו לכם כ-25-30 ש"ח ומנות העיקריות העלט לכם כ-15% פחות מאשר ברב המסעדות במתחם.
אלכוהול - תפריט מצומצם אך גם כאן המחירים די מפתיעים לטובה.

קינוחים - תפריט מצוצם, אך כולל כמה קינוחים מעניינים ביותר, די התמלאנו מהמנות שלצערינו לא הגענו לקינוחים, אך הקרם ברולה והפא שוקולד מריר נשמעו די מפתים.
המינוס היחיד שראינו היו האורחים הלא קרויים בדק החיצוני, הלא הם החתולי רחוב שמסתובבים בהמוניהם במתחם התחנה. אנחנו די אוהבים חתולים, אך זה עדיין לא ממש תורם לאווירה.
לסיכום, שווה ביקור, די טעים וללא בעיות חניה. מקום מעולה לארוחה שתרצו לשלב בביקור במתחם התחנה, אך זהו גם מקום די רומנטי ויפה לדייט זוגי.

מסעדת הוגו מתחם התחנה בתל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

5
הגענו למקום עם קופון, והאמת לא ידענו למה לצפות, כי מדובר במסעדה מאוד חדשה - כחודשיים, ולכן לא היו ביקורות שיכלנו לבדוק. אך לא התאכזבנו, אוכל טוב, מנות ראשונות מעניינות, אלכוהול במחיר סביר - בקיצור, מומלץ ביותר.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מתחם התחנה בתל אביב
3.833335
ממוצע: 3.8 (6 דרוגים)

מתחם התחנה – נפתח בשנת 2010, ועד מהרה קיבע עצמו כמתחם המסעדות, הבילויים והפנאי המוביל בתל אביב.

למידע נוסף...
מוזיאון האצ"ל
0
עדיין אין דרוגים

התצוגה במוזיאון מתארת את היציאה מהמחתרת והמעבר למלחמה גלויה. במרכזה תיאור המערכה לשחרור יפו בחוה"מ פסח תש"ח, בליווי חיזיון אור קולי. עוד במוזיאון מסמכים היסטוריים, צילומים וסרטים, קטעי עיתונות, מפות, דגמים וכלי נשק, ובנוסף עמדת מידע ממוחשבת לרשות המבקרים ובה פרטים על מבצעי הארגון, על לוחמים וחללי מערכות תש"ח.

למידע נוסף...
מרכז סוזאן דלל בנווה צדק בתל אביב
3.88889
ממוצע: 3.9 (9 דרוגים)

מרכז סוזאן דלל ששם לעצמו להפוך בית לאומניות בכלל ובתחום המחול בפרט, הוא מתחם עם המון לב והוא רשם הצלחה גדולה בכל מה שקשור להנחלת תרבות המחול בארץ.

למידע נוסף...
מועדון שמונה בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מועדון חברים תל אביבי המציע בילוי משובח לתוך הלילה. מוזיקה טובה, אלכוהול, אוכל, ואווירה אינטימית

למידע נוסף...