פיצה האט - חולון

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
אהרונוביץ 2
עיר: 
חולון
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ש' 11:00-24:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
1700-50-60-70

רשת פיצריות פיצה האט תפסה מקום של כבוד בישראל בשנים האחרונות, אך למרות השם העולמי לא תמיד קל כל כך להתחרות בפיצריות המקומיות. הפיצות טעימות, על זה אין ויכוח והיתרון הענק בעיננו הוא באפשרויות בחירת הבצק, פיצה דקה או עבה, בעת ההזמנה, אך החסרון הוא בעיקר במחיר. אם המחיר של הפיצה הבסיסית כולל המבצעים האינסופיים שעושה הרשת נראה לכם סביר, חכו עד שתראו את המחיר הסופי כולל התוספות או את המחיר של הפיצות המיוחדות שהמקום מציע.
מה עוד ניתן למצוא במקום? התפריט זהה בכל סניפי הרשת, ולכן גם בסניף חולון תמצאו מבחר פסטות, סלטים ומנות נלוות כמו מקלות שום או לחם שום עם פטה, שיותר מדברות להורים המגיעים למקום ואשר לילדים. בביקורינו האחרון ניסינו את מנת הלחם שום ופטה, מנת פסטה ברוטב רוזה וכמובן את הפיצה הדקה שמציע המקום. והתגובות למנות היו מגוונות - הילדים לא ממש הבינו את עניין הפטה והלחם שום והמנה נפסלה בגלל המליחות, אך אנחנו ההורים ידענו לעריך את השילוב טוב יותר, ובהחלט נהננו מהמנה. הפיצה כמובן הייתה הצלחה, וכאן אין כל הפתעה, כי כבר מה יכול להיות רע בפיצה עם זיתים ועוד של פיצה האט. להכי פחות תשואות זכתה הפסטה - בחרנו מנת ספגטי ברוטב רוזה, ונחלנו אכזבה קשה - הילדים, כמו רב הילדים הישראלים אף פעם לא אומרים לא לפסטה, אך במקרה זה חיטוט קצר בצלחת הסתכם באמירה הכה מוכרת לכל הורה "אמא, לא טעים לי". גם מצידנו, ההורים, הפסטה לא זכתה לאהדה, המנה הייתה ישבה מדי, והבחירה המצומצמת בין סוגי הפסטה (ספגטי או פנה) לא עושה חסד עם אורחיה של פיצה האט.
בסניף בחולון ניתן לבלות כשעה וחצי-שעתיים כי המקום מציע גם ג'ימבורי קטן לילדים, כך שאחרי פיצה טובה אפשר לשחק עם חבר ולחזור לשולחן ולקנח לגלידה.

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

3
היתרון של הסניף החולון הוא הגימבורי. זה הופך את הבילוי מסתם זלילה לבילוי קצת יותר מעניין.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

3
היתרון של הסניף החולון הוא הגימבורי. זה הופך את הבילוי מסתם זלילה לבילוי קצת יותר מעניין.