גלידה באר שבע, סניף ז'בוטינסקי הקניון הגדול פתח תקווה

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
ז'בוטינסקי 4
עיר: 
פתח תקוה
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה' 10:00-22:00 ו' 9:00-15:00 ש' צאת השבת-23:00
כשרות: 
כשר

מי לא זוכר את העצירות ההמוניות של עשרות אוטובוסים ביציאה מהכביש הישן של באר שבע לכיוון אילת?
גלידה באר שבע הינה רשת גלידריות בעלת היסטוריה עמוקה ורחבה של איכות, היא נוסדה לפני כ-60 שנה על ידי יוליה רוטנברג, שכונתה בפי כל, סבתא.

סבתא הגיעה לבירת הנגב כשברשותה 2 מכונות לייצור גלידה. בית ישן במרכז העיר העתיקה הוסב למפעל קטן לגלידה ולחנות, אשר הייתה מוכרת מדי יום את תוצרתו של המפעלון. למעשה הסניף ברחוב הדסה בבאר שבע המכונה "סניף העיר" פועל באותה מתכונת עד היום הזה.

סבתא שהחלה דרכה בתקופת הצנע של שנות ה-50, הילכה קסמים על התושבים כאשר יכלה להציע להם גלידה משמנת אמיתית, מוצר נדיר ביותר באותם ימים. הגלידרייה הציעה כ-5 טעמים בסיסיים וגם זה היה מעבר למצופה באותה התקופה. ככל שחלפו השנים עוד ועוד מוצרי גלם הפכו זמינים וסבתא הפליאה לרקוח טעמי גלידה משובחים ומשובבי נפש. האגוזים, הפיסטוקים, השוקולדים, מבחר הפירות, כל אלו היוו קרקע פורייה ליצירת מגוון טעמים רחב ומקסים. מכל קצוות הארץ הגיעו שומעי דבר לראות ולטעום את מבחר הטעמים. סבתא מעולם לא זנחה את שיטת הייצור הביתית והמסורתית, גם כאשר תחום המזון השתכלל והציע מגוון רחב של תחליפי מזון, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח.

סבתא השאירה רושם רב ודמותה חקוקה בלב רבים עד היום. היא נהגה לפקוד את חנותה שבעיר מדי יום משעות הפתיחה בבוקר ועד סגירתה עם לילה. היא ניצחה על ייצור הגלידה ועל המכירות בעין בוחנת והעמידה סטנדרטים גבוהים בשני התחומים גם יחד. סבתא כונתה כך כי האריכה ימים ועבדה יום יום ללא לאות עד שמלאו לה 93 שנה.

כיום הנכד, עודד בר, ממשיך את המסורת של הכנת גלידה ביתית, טבעית, טרייה, כזאת שכל מי שטועם מתמכר אליה.
גלידה באר שבע היא הראשונה בישראל שרכשה מקררי תצוגה מהדור החדש, שהגלידה נשמרת בהם במיכלים סגורים ואטומים שיתרונם בכך שהם יכולים לשמר את הגלידה בטמפרטורה אופטימאלית המבטיחה מרקם נעים לחיך.
גלידה באר-שבע מובילה בסקרי דעת קהל מבחינת איכות הגלידה וטעמה.

הסניף כשר, בהשגחת הרבנות פתח תקוה.

גלידה באר שבע
דרוגים ומקומות קרובים
הבית האורבני בפתח תקווה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם מושלם לאירועים פרטיים עד 150 איש המציע גם מתחם לינה, מקלחות מפנקות, ג'אקוזי ובריכה מפנקת במיוחד, והכל באווירה פרטית ואינטימית במיוחד.

למידע נוסף...
אכסניית יד לבנים פתח תקווה בית הארחה
0
עדיין אין דרוגים

בלב גן יהונתן המקסים, נמצאת אכסניית הנועד יד לבנים פתח תקוה. האכסנייה - טובלת בירוק, ומציעה 31 חדרים ממוזגים במבנים חד קומתיים, עם נגישות מלאה לקווי אוטובוסים.

למידע נוסף...
לאונרדו בוטיק תל אביב
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מלון ליאונרדו בוטיק ברמת החייל בתל אביב הוא מלון בוטיק מרשת מלונות פתאל, אשר הוקם בליבו של מרכז העסקים וההיי טק של רמת החייל.

למידע נוסף...
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...