מסעדת space ספייס במושב אמונים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
משק 104
עיר: 
מושב אמונים, כניסה מערבית
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה': 12:00 - ועד הלקוח אחרון. מוצ"ש וערבי חג: שעה לאחר יציאת השבת - ועד ללקוח אחרון.
כשרות: 
כשר
טלפון: 
08-8677210

עם אווירה שאין עוד כמוה בארץ, מסעדת ספייס מוקפת מרחבים עם מדשאות, בריכת שחייה עם מפל, עצי דקל וזית וערוגות פרחים. היא ענקית, מעוצבת להפליא, ומציעה מגוון פינות ישיבה רומנטיות בפנים ובחוץ, כך שתוכלו להשלים את הבילוי במנוחה בגן אחרי הארוחה.

ספייס Space היא מסעדת בשרים כשרה, יוקרתית מאוד אך לא יקרה מדי, במושב אמונים בדרום, 5 דקות מאשדוד ומאשקלון. התפריט שבנוי על טכניקות קולינאריות ייחודיות, משלב בין מנות בשריות, צמחוניות, אסיאתיות ודגים.

תפריט מסעדת ספייס - ומחירים:

 

מנות הפתיחה:

בטווח המחירים הרחב שבין 22 ₪ (לחם הבית ומטבלים או צ'יפס אמריקאי) ועד לכבד אווז צרוב על ברוסקטות בעלות 86 ₪. תמצאו כאן עוד עשרות מנות- מבשרים מיוחדים דרך טורטיות, סיגרים, קרפצ'יו וארטישוק בווק, ועד למנות דגים מתוחכמות.

סלטים:

המסעדה מציעה כחמישה מיני סלטים עשירים בטווח מחירים 39-65 ₪, מסלט גינה ועד סלט עוף קריספי, במגוון שילובים מצוינים, המון אגוזים וזרעונים, ותוספות מפתיעות כמו קרעי טורטיות, פירות העונה, סיגר עגל ועוד.

תפריט ממעמקי הים:

מנות מובחרות מדגי סלמון, דניס, לברק ומוסר, תגלו כאן ניוקי סלמון ים תיכוני, לברק ביין לבן, ועוד. מנות הדגים עולות 94 או 98 ₪.

בשרים:

מצעד מופלא של בשרים עשויים בדיוק במידה, בשילובים מנצחים כמו מיקס שיפודי יקיטורי, אנטריקוט פרימיום, פילה מיניון ביין וערמונים, צלעות טלה בליווי מח עצם ואנטיפסטי, ועוד. טווח המחירים של המנות העיקריות נע בין 59 ₪ (כריך פרגיות) ועד ל-145 ₪ (סטייק אנטריקוט במבחר סגנונות, ספייס מיקס, ועוד).

תוספות:

לצד הבשרים ניתן לבקש תוספת בעלות 9 ₪ בלבד- פירה, סירות תפו"א קריספיות, אורז אסיאתי, אמריקן צ'יפס או סלט ירוק.

אסיה – מוקפצים:

מנות נודלס מאיטריות אודון מוקפצות בשילובים מעניינים כמו צמחוני- ירקות שורש, פטריות, שמן שומשום ובוטנים,  נודלס סלמון- עם נתחים בציפוי פריך, ירקות גינה ועוד ברוטב סויה-צ'ילי, ועוד. מחירי המוקפצים 55-74 ₪.

פסטה:

המסעדה מגישה פסטה מסוג פפרלדה – איטריה רחבה וסבוכה שמתאימה לרטבים בשריים עשירים – בשילובים כמו פילה בקר, ברוקולי ופורטובלו ביין מתקתק, או סלמון לימוני עם ארטישוק ושרי. מחיר הפסטות: 79 ₪.

Space לילדים:

בתפריט זה תמצאו פסטה נפוליטנה עגבניות קלאסית 32 ₪ ושניצל עוף פריך בליווי צ'יפס וירקות 49 ₪, בדיוק כמו שילדים אוהבים.

הקינוחים של Space:

כעשר ווריאציות מתוקות ומפתיעות – מגלידת קוקוס עטופה פקאן ברוטב טופי, דרך קן קדאיף ופיצוחים, ועד לפלובה, סופלה מנחם, וופל בלגי קראנצ'י משובץ גבישי סוכר. טווח מחירים 35-44 ₪ לקינוח.

 

מסעדת space הממוקמת בקצה המושב זוכה לחזית נאה בדמות בריכת שחיה קטנה (לא ברור אם משמשת רק לנוי שכן מעוצבת כבריכה לשימוש) בימי שמש נאים, מקסים לשבת כאן בחוץ.

התמקמנו בחלק הפנימי של המסעדה והפלא ופלא, דווקא כאן, ובפער גדול למול מסעדות תל אביב, זכינו לשירות הנעים, האדיב והמדוייק ביותר, בו "ביתי" לא הפך לעממי.

האוכל זכה מפי שנינו (צמחונית וקרניבור) לשבחים ולהכתרה כמסעדה הכי טובה שהיינו בה בתקופה האחרונה. התפריט שלנו כלל מנת פתיחה של לחם, דג סלמון עבורי (מומלץ ביותר!) ובשר עבורו... מומלץ וטעים. שווה ביקור.

מסעדה מצוינת החברה בליגת המסעדות המשובחות של מסעדות היוקרה בישראל.

מסעדת space ספייס במושב אמונים
מסעדת space ספייס במושב אמונים
מסעדת space ספייס במושב אמונים
מסעדת space ספייס במושב אמונים
דרוגים ומקומות קרובים