מסעדת סטפן בראון בתל אביב

דרוג הגולשים: 
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)
כתובת: 
אלנבי 97 , בחצר הפנימית
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-שבת: 12:00-23:30
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5604725

מסעדת סטפן בראון על שם הפרוון המיתולוגי מרחוב אלנבי תל אביב היא אחת מהמסעדות היותר טובות בתל אביב. המסעדה שמשתמשת בשמו של הפרוון המנוח המאד המפורסם והמלך הבלתי מעורער של חיי הבוהמה בתל אביב לקידום מכירות עושה עבודה מצויינת, והמוסד הזה ממשיך את המצויינות המיקצועית של סטפן בראון - רק דרך האוכל.

המסעדה ששכנה עד כה ברחוב אלנבי 99 עברה לאחרונה לרחוב אלנבי 97 למבנה שבו פעלה מסעדת רוסקו בצמוד ללוציפר באר, ולכן מהיום אמור סטפן בראון ברחוב אלנבי 97 - מקום משכנה החדש של המסעדה.

המיקום של המסעדה עצמה ספון ומלא אווירה תל אביבית אוטנטית, וכן יש דבר כזה. התפריט עצמו מגוון מאד וכל מה שתזמינו יהיה ברמה גבוהה מאד של אוכל עילית שלא מבייש כל מסעדת יוקרה בארץ או בעולם. השרות מצויין קשוב ויעיל, והשולחנות והכיסאות נוחים מאד לישיבה.

יושבי המקום הינם אנשים מבוססים שהפרוטה מצוייה בכיסם לצד תיירים שקיבלו המלצה או סתם אנשים כמוך וכמוני שנקלעו למקום.
הגענו בצהרי יום שישי חורפי ותל אביבי במיוחד והזמנו מנות מתוך תפריט העיסקיות שהיה מגוון והוגן למדי: מנות ראשוונת של מרק חרירה בשרי מצויין ועשוי היטב עם נגיעות ומוס וירקות שונים במקומות הנכונים, מנה נהדרת ומדוייקת. החציל בטחינה והלחם הביתי שהגיעו היו מצויינים אף הם.

למנות עיקריות בחרנו את קבבוני הטלה המצויינים שהיו ונשארו מנת הדגל של המסעדה לצד רוקה סטייק ומנה של רביולי פטריות שהייתה באמת מדהימה! נהננו מאד מהארוחה ומהאווירה ובכלל - המסעדה הזו הייתה ונשארה מסעדה מצוינת שנותנת תמורה מלאה למחיר שהיא גובה.

החשבון עצמו יצא כ 100 ש"ח לסועד, לא נורא בכלל שמדובר על מסעדה באיכות שכזו.

סטפן בראון

דרוגי-גולשים

4
טעים מאוד, שירות טוב.
התמונה של Michal Moreno

5
בגלל מעבר למקום חדש- היו חסרים חלק מהבשרים, ולמרות זאת... כל מה שהזמנו היה פשוט מדהים. אין ספק שזו מסעדת הבשרים *הכי* טובה בתל אביב!
דרוגים ומקומות קרובים

4
טעים מאוד, שירות טוב.
התמונה של Michal Moreno

5
בגלל מעבר למקום חדש- היו חסרים חלק מהבשרים, ולמרות זאת... כל מה שהזמנו היה פשוט מדהים. אין ספק שזו מסעדת הבשרים *הכי* טובה בתל אביב!