מסעדת באגסי בפלורנטין תל אביב

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)
כתובת: 
פלורנטין 26
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ו' 9:00 עד לקוח אחרון, שבת 11:00 עד לקוח אחרון.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6813138

מסעדת באגסי היא מסעדה ביסטרו-בר מצויינת המגישה אוכל משובח לצד אווירה יחודית בשכונת פלורנטין בתל אביב. אז נכון שהמסעדה הזו איננה עממית במיוחד אבל דווקא בגלל העובדה הזו מדובר במסעדה שמכינה אוכל יוצא דופן באיכותו, ובמיוחד באזורים הללו של תל אביב.

מסעדת באגסי או בשמה המלא בנג'מין (באגסי) סיגל נקראת על שמו של המאפיונר היהודי המפורסם שהקים את הקזינו הראשון בלאס וגאס ואף הצליח למכור לפחות 700% מהמלון לגורמים שונים שלא ראו זאת בעין יפה ובשל כך אף שילם על זאת בחייו.......

הגענו למקום בשעת ערב מוקדמת של יום שישי ובחרנו לשבת מחוץ למסעדה ליד השולחנות המאפשרים לעשן לידם בכדי להנות מסיגריה נחמדה של אחרי האוכל ולצד הקפה.

הזמנו יין לפי המלצת המלצרית שהיה מצויין (מרלו סינגל של מרום גליל מסדרת סגל להפתעתנו) והתחלנו להזמין מבחר מנות ראשונות ואחרות, הכל היה טעים מאד: הסלט הצמחוני המוקפץ, לביבות הזוקיני ביוגורט, כדורי כרישה ופטה, ובכלל כל מה שהגיע לשולחן.

השרות היה אדיב ויעיל, מבחר המשקאות האלכוהליים והבירות מצויין, וגם הקינוח המושחת של באגסי בלגי עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. תוסיפו לכל זה את האווירה הבאמת מיוחדת של השכונה התל אביבית הותיקה אך המתחדשת הזו ותקבלו יופי של מקום לבילוי זוגי או של קבוצת חברים. מתאים מאד לשתיה מרובה ושיחה על הא ודא.

המסעדה הזו מקרינה ואף מספקת איכות לכל מי שמעוניין לאכול טוב במסעדה טובה. אם אתם מחפשים מסעדה נעימה לישיבה עם חברים - בגסי היא בחירה מצויינת למרות התמחור המעט גבוה שלה.

דרוגי-גולשים

4
מקום נחמד מאוד
התמונה של Michal Moreno

4
לוקיישן מצויין, אווירה נעימה, ואוכל לא רע בכלל. במיוחד האפשרויות בתפריט לצמחונים. לא מסעדת גורמה - אבל יופי של אוכל בשביל פאב.
דרוגים ומקומות קרובים

4
מקום נחמד מאוד
התמונה של Michal Moreno

4
לוקיישן מצויין, אווירה נעימה, ואוכל לא רע בכלל. במיוחד האפשרויות בתפריט לצמחונים. לא מסעדת גורמה - אבל יופי של אוכל בשביל פאב.