תיירות שניר

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
קיבוץ
שניר
טלפון: 
6952508 04
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

קיבוץ שניר נמצא בתפר הצפוני שבין רמת הגולן לגליל העליון, סמוך לשמורת הבניאס.
בקיץ 2010 נפתחו בשניר 18 סוויטות משודרגות, הטובלות במרחבי דשא גדולים. כל הסוויטות צמודות קרקע. עיצוב הסוויטות נעשה ברוח הסביבה הטבעית של שניר ומתייחס למים ושפע הצמחיה שמסביב לקיבוץ.

בכל סוויטה שני חדרים. בחדר השינה מיטה רחבה במיוחד, טלוויזיית L.C.D, שולחן איפור, כסא טואלט וארון בגדים. בחדר השני יש מטבחון עם צלחות, כוסות וסכו"ם, מיקרו גל, מקרר ופינת קפה עם קומקום חשמלי, תה, קפה, נס קפה, סוכר וסוכרזית. בחדר זה גם ספה הנפתחת למיטה זוגית וטלוויזיית L.C.D, נוספת. כל חדר ממוזג על ידי מזגן עצמאי. בכל סוויטה חדר אמבטיה ובו ג'קוזי זוגי. בכל סוויטה ניתן להלין זוג ושני ילדים קטנים או זוג וילד בוגר, או זוג ללא ילדים.

לכל סוויטה מרפסת פרטית אליה יוצאים מתוך החדר. חלק מהסוויטות צופות אל נוף צפון עמק החולה והרי הגליל העליון. באחת מהסוויטות הותקנה מקלחת ג'טים מפנקת במקום ג'קוזי. סוויטה זו מותאמת גם לאנשים בעלי מוגבלויות.
במרחבי הדשא שבין הסוויטות יש שולחנות וכסאות לישיבה בחבורה או להתבודדות והתמזגות עם הטבע שמסביב. קיבוץ שניר הוא בסיס נוח לטיולים באיזור: שמורת מפל הבניאס ובה "השביל התלוי" נושקת לחצר הקיבוץ, החרמון נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ואתר תל דן נמצא 3 דקות משניר.

חצר סוויטות האירוח בתיירות שניר

דרוגי-גולשים

4
לא ישנתי באתר. אך מביקור שלי בו אני חייב לציין שהמקום נראה מצויין, וארוחת הבוקר במקום הייתה יוצאת דופן באיכותה. מומלץ!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הטנק הסורי ההפוך בבניאס
0
עדיין אין דרוגים

הטנק הסורי ההפוך בנחל הבניאס הידוע גם בשם נחל חרמון הינה אטרקציה רטובה למדי במימי נחל דן הסוערים על המסלול בין קיבוץ שניר לשאר ישוב.

למידע נוסף...
שמורת בניאס
0
עדיין אין דרוגים

שמורת טבע מקסימה בצפון

למידע נוסף...
מפל סער
0
עדיין אין דרוגים

נחל סער מסתעף למפלים מרהיבים הנשפכים לבריכה טבעית עמוקה. טיילת מקיפה את המפל מזוויות שונות.

למידע נוסף...
נחל דן
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

שמורת תל דן היא מהיפות בשמורות הטבע בישראל, ומציעה שילוב מופלא של מים, צמחים, נוף וגם שרידים קדומים. פלגי המים זורמים כאן מכל עבר ומצטרפים לנהר גועש, וצמרות העצים מתנשאות אל על ושומרות על אפלולית תמידית וקרירות מרעננת, גם בצהרי יום קיץ חם.

למידע נוסף...