משחקיית פעולטון - אשדוד

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
יהודה הלוי 8 קניון לב אשדוד
אשדוד
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א'-ה': 10:00-20:00 ו': 10:00-15:00 חג וחופשות: 10:00-20:00
טלפון: 
1700-50-44-64

את רשת פעולטון הטרים לפעוטות מכירים מזמן, ובאזור אשדוד הרשת פעלה בעבר במתחם של צומת עד הלום. לפני כשנה הם פתחו את הסניף החדש שלהם בקניון אשדוד.
המשחקיה ממוקמת המפלס התחתון של הקניון ומתאימה לילדים מגיל שניתיים ועד 10. המקום מורכב מ-2 קומות, כאשר בקומה הראשונה תמצאו המון מתקני ג'ימבורי לקהל הצעיר יותר - אופנועים, ברווזים ונדנדות מספוג, קיר פאזל גדול בו הזאטוטים הקטנים יתאמנו בהתאמת צורות, בניית מגדלים מצורות גאומטריות שונות ועוד מתקנים האופיינים מקבוצת גיל של שנתיים עד שלוש.

בקומה השניה, שאליה מגיעים ע"י טיפוס במדרגות, תמצאו מתקנים לגילאים 4-10 - הקטנים יותר יהנו מריבועי הטרמפולינה (שלדעתי לא ממש עובדים, אלא עם כן ילדיכם מסוגל לקפץ לגובה מטר ללא עזרה מצידכם), וסוגים רבים של גשרי חבלים ומבוכים. לגבי גולת הכותרת של המקום היה לנו ויכוח משפחתי - מה עדיף לירות כדורי ספוג מתותח ענק כל היום או להתגלש (ממגלשה די תלולה לטעמי) במהירות ישר אל תוך בריכת הכדורים? אנחנו לא הגענו לכלל הכרעה, כדאי לכם לבקר במקום ולתת לילדים להחליט לבד מה הם מעדיפים.

נקיון המקום - מדובר במתחם חדש, והודות להקפדה על חליצת הנעליים המקום עדיין שמור ונקי. כל הכבוד על ארונות הנעליים והספסלים לחליצת הנעליים בכניסה!
איכות המתקנים - שילוב טוב של משחקיה גם לגדולים וגם לקטנים, עם מספר רב של מתקנים חדשים. זה נחמד לראות שמתקנים פשוטים כל כך כמו צינור פלסטים פשוט בו הילד מכניס את הכדור ויכול לעקוב אחר דרכו מסב לקטן כל כך הרבה שמחה. אנחנו מאוד מקווים שעם הזמן בעלי המקום יחדשו את המשחקיה בעת הצורך.

בטיחות - זוהי נקודת תורפה של המקום. נכון שכל המתקנים המויעדים למבקרים הקטנים יותר מוקמו בקומה הראשונה, אך באותו קומה ממש, בלי הפרדה יתרה ממוקם גם מתקן האומגה לגיחאים מאוחרים יותר. שניה אחת של שאננות מתד ההורה והילד יכול להפגע בקלות מהאומגה הטסה לקראתו במהירות לא מבוטלת.

מחיר - מחיר סביר של 25 ש"ח לילד (הורים חינם), הוא מחיר סביר יחסית למשחקיה בה גל ילד יכול להעביר כמה שעות טובות

פעולטון אשדוד

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

5
לדעתי רב המשחקיות בארץ הופכות לדי מוזנחות אחרי כמה שנים של הפעלה, ולכן נצלו את המשחקיה היפה והחדשה הנ"ל כל עוד אתם יכולים.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

5
לדעתי רב המשחקיות בארץ הופכות לדי מוזנחות אחרי כמה שנים של הפעלה, ולכן נצלו את המשחקיה היפה והחדשה הנ"ל כל עוד אתם יכולים.