מסעדת תרזה סניף סינמה סיטי ראשון לציון

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
ילדי טהרן 3 (מתחם סינמה סיטי)
עיר: 
ראשון לציון
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
כל יום החל מ 11:00 ועד אחרון הלקוחות
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-9520001

התרזה - בסינמה סיטי הינה הסניף השני והחדש של רשת תרזה פסטה בר. המסעדה ממשיכה את הקו הקולינארי הקיים בסניף רחובות ומעוצבת אף היא בסגנון איטלקי עם נגיעות מודרניות.

מסעדת תרזה הינה מסעדה איטלקית שהותאמה לטעם הישראלי המיוחד ,ואף מגישה במקופ מבחר של פיצות לא רעות בכלל...
המקום עצמו נעים מאד, השרות יעיל, האוכל טעים ובכמויות נדיבות כמו בסניף המקורי, ואף המחירים נוחים.

מסעדת תרזה סניף סינמה סיטי ראשון לציון

דרוגי-גולשים

התמונה של שוש חזן גרינברג

4
המוטו של המסעדה, הרשום על התפריט "כשנותנים בשמחה נותנים הכי הרבה", ומבחינתי היתה הרבה שמחה, בעיקר כשראיתי את גודל המנות. ראשית, התפריט- מסודר מאד, הן לפי סדר המנות והן לפי מחירים, כך שקל מאד לבחור מה שרוצים ולשלוט בהוצאה הכספית, בעיקר מהסיבה הפשוטה שהמחירים בפירוש נמוכים מהמקובל. כך למשל יש מנות פתיחה נחמדות מאד ב15 שקלים (!) ועד 25 שקלים, מה שקשה מאד למצוא במקומות אחרים, והגודל זהה לגודל במסעדות אחרות ויקרות הרבה יותר, מנות עיקריות ב35-40 שקלים, וקינוחים ב30 שקל שמספיקים לשניים. המקום מתמחה במנות פסטה (שנרכשת טרייה מיצרן איטלקי), ובפיצות מיוחדות וישנן מנות לקהלים רבים- מקהל משפחות וילדים שמגיעים הרבה בשבתות בבוקר ונהנים ממנות מיוחדות לילדים, ועד צ'ייסרים בעשרה שקלים ומבצעי אחד פלוס אחד על הבר, לבוגרים יותר (המקום פתוח עד אחת בלילה באמצע השבוע ועד מאוחר יותר בסוף שבוע, כך שאפשר לראות סרט ואז להמשיך את הבילוי). מנות מומלצות - "קרנץ' פטריות " – פטריות במילוי תערובת גבינות מצופות בקרנץ' פירורים ברוטב שמנת ובצל ירוק (20 שקלים לארבע יחידות). מנה קלה מאד, מתקתקה במידה ואם הייתי מזמינה את הפוקצ'ה ,בוודאי שהייתי מנגבת בעזרתה את הרוטב. - "כדורי פירה" – מנת כדורי פירה וכרובית מטוגנים בליווי רוטב (15 שקלים למנה נדיבה) – נשנוש חמוד מאד, לוהט, התלהבנו בעיקר מהכרובית. למרות הטיגון, המנה לא היתה שומנית ונשארנו עם אצבעות נקיות . (כן, אנחנו אוכלים עם הידיים!). פיצה תרזה" – המלצת הבית (בתפריט כתוב בגדול "מומלץ!!!!!!" – סימני הקריאה במקור) שכוללת פיצה ברוטב עגבניות עם גבינות, בצל סגול, שמנת עיזים, נגיעת פסטו ובעיקר שתי ביצי עין. (מחירי הפיצות 40 שקלים והן מספיקות לשני אנשים). אם היה לי מקום הייתי טועמת גם את הפסטות, כי בסך הכל שילוב של טריות, נדיבות במרכיבים ובגודל, ומגוון רעיונות וטעמים, יוצר מנות טובות. קינוח מומלץ - מנה בשם "תרזה" שכוללת לפי ההגדרה "מוס נוטלה בשילוב מוס שוקולד לבן על מצע בשקוטים בציפוי עדין של גנש שוקולד לבן בליווי כדור גלידה וקצפת". (כמו כל הקינוחים – 30 שקלים). בפועל קיבלנו צלחת גדולה, עם כדור שוקולד עם רוטב שוקולד (שכחתי לשאול מאיפה הגלידה כי היא היתה איכותית..), עוד הר קצפת קלילה ובעיקר כיפה של שוקולד לבן, כשבתוכה שכבות של כאילו עוגה, ובאמצע פס נוטלה. הכל ביחד היה פצצה של מתיקות. לא חושבת שבן אדם אחד יכול להתגבר על זה בעצמו, בטח שלא אם אכל פיצה או פחמימה אחרת קודם, ולזוג זה יכול להיות מושלם לחלוק.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים

קפה לנדוור סינמה סיטי

3.75
ממוצע: 3.8 (4 דרוגים)

סניף מעוצב בהשראת בתי הקלייה המשפחתיים באיטליה, עם ניחוחות קפה עזים המזכירים את חנויות הקפה הוותיקות של שוק לוינסקי של פעם.

למידע נוסף...
ג'ירף נודל בר ראשון לציון

ג'ירף נודל בר ראשון לציון

4
ממוצע: 4 (5 דרוגים)

המסעדה החדשה בראשון לציון היא – בינתיים לפחות – בת הזקונים במשפחת ג'ירף.

למידע נוסף...
מקס ברנר

מקס ברנר ראשון לציון

3.666665
ממוצע: 3.7 (6 דרוגים)

מסעדת שוקולד בראשון לציון

למידע נוסף...

ארקפה קניון הזהב

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

במקום - אווירה עסקית, עם שפע חיבורי חשמל למחשבים ניידים, ועם זאת נוחה להורים עם ילדים.

למידע נוסף...