באריו טאפאס בר

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)
כתובת: 
הלחי 10
עיר: 
ראשון לציון
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ש 02:00 - 17:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
052-888-4243

באריו טאפאס בר ממוקם באזור המסחרי של ראשון לציון - בסמוך למתחם ג'י, ומציע אווירה של ברצלונה לצד מאכלי טאפאס שונים.
המקום צבעוני בצורה יוצאת דופן, ומעוצב בסגנון גאודי- ספרדי רועש ומיוחד.
בתפריט - מגוון גדול של מנות טאפאס, חלקן בשריות וחלקן צמחוניות, חלקן ספרדיות, ובחלקן טאצ' ישראלי.
המסעדה גדולה ומרווחת במיוחד.
בשתי הקומות של המסעדה יש בר ויש חדר וי.איי.פי.
מתקיימים במקום ערבים מיוחדים - כדאי לבדוק בדף הפייסבוק של המסעדה.

בריו טפאס בר בראשון

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

4
אנחנו אוהבים טאפס ברים-אפשר לטעום המון מנות שונות מבלי להתפוצץ ומבלי חור בארנק. האמת שהגענו למקום במקרה, רצינו לנסוע לטאפאו בת"א, אבל כמובן שבשישי בערב המקום מלא לגמרי. אז אחרי חיפוש קצר באנטרנט הגענו לבאריו, ולא הצטערנו לרגע! יש להם עסקית מעולה של 8 טאפסים (4 צמחוני+4 מכל השאר) ובקבוק יין הבית אדום או לבן ב-220 ש"ח לזוג. אז ככה, מבחינת האוכל לטובה בלטו מנות הדגים - המולים והמיקס המטוגן היו מעולים ובכלל לא קטנים, הבשר היה סביר ביותר (לקחנו רוסטביף וסינטה), ומנות היקרות ליוו את כל הארוחה לא רע. יש לי האמת רק הערה אחת לטבח - תפחיתו קמת בלימון, במיוחד במנות של הירקות. אם אתם מגיעים למקום בפעם הראשונה, זכרו כי מדובר בטאפס בר והמחיר כאן כן קובע - אם המנה עולה 20 ש"ח היא תהיה קטנה, ואם היא עולה 40 ש"ח אז מדובר בטאפס בגודל סביר (רק הערה שלא יהיו הפתעות!)
התמונה של שוש חזן גרינברג

4
מקום למי שרוצה לטעום מגוון דברים בלי להתפוצץ - במסעדה עצמה יש אפשרות לשבת על הבר ולנשנש משהו קטן לצד מבחר משקאות רב, או לשבת לסעוד מבחר זה או אחר של מנות. מה שנחמד הוא שיש קומבינציות שונות שמאפשרות לחסוך כמעט חצי ממחיר המנות, תלוי מה אתם בוחרים מתוך התפריט. המחירים שמצויינים כאן ליד המנות הם המחירים פר מנה, ולא במסגרת קומבינציה שהיתה מוזילה אותן בהרבה. את התפריט בנה גילי יהודה, בעבר מ"הרברט סמואל", והתפריט מחולק לפי מנות צמחוניות, מנות בשריות ומנות פירות ים. התפריט מוגדר בנתיים כ"זמני" כי צפויים שינויים ותוספות, שווה לבדוק באתר ולהכין שיעורי בית כדי להחליט על איזה קומבינציה ללכת. הבחירות שלי היו - ארטישוק סנופי – לבבות ארטישוק מוקפצות על הפלנצ'ה על רוטב "סנופי" וגבינת פרמזן (24 שקלים) – המנה שהפתיעה אותי כי אני בדרך כלל לא ממש מתרגשת מארטישוקים, וכאן הרוטב (שאין לי מושג מה זה "רוטב סנופי" האמת או למה הוא קרוי כך) התחבר יפה מאד לארטישוקים. שוב למדתי שעדיף לסמוך על המלצת המקום כי בעצמי לא הייתי בוחרת במנה שמבוססת על ארטישוק. צלעות טלה – מוגשות עם ציר בקר, זיתי קלמנטה ורוטב יוגורט נענע ירוק (31 שקל), שתי צלעות שעבורן וויתרתי על הנימוס ואכלתי בידיים. עסיסיות (וכן, עם רוטב יוגורט זה יותר טעים!). מולים – ביחד עם בצל סגול, יין לבן, שמנת וחמאה (38 שקלים) – עסיסיים, עשויים ביד שיודעת מה היא עושה, ועם יין, שמנת וחמאה, איך אפשר שזה לא יהיה טעים? מבין שני הקינוחים הקיימים כרגע - הבחירה שלי - קרם קאטלן – שילוב של קרם ברולה עם קרם שניט, יצר מבנה שכלל שכבות בצק עלים דקיק עם קרם ווניל מתוק אבל לא יותר מדי, ועל הכל שכבת סוכר קרמלית זכוכיתית שעשתה מאד נעים בפה ובשיניים. מתיקות קרירה וקרנצ'ית, מאד כייפית.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
וים ספא - הלובי
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם בריאות כזה - אין בישראל, מכל הבחינות: המקום גדול ומרווח, ומעוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר שאפשר לדמיין.

למידע נוסף...
סינמה סיטי מתחם ג'י ראשון לציון
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)

סינמה סיטי ג'י פלאנט הנו מתחם בתי הקולנוע הגדול והמפואר בישראל, ובו 26 אולמות קולנוע. המתחם משתרע על פני קומה שלמה של קניון - שהוקם במיוחד לפרוייקט, ומציע חווית קולנוע טוטאלית.

למידע נוסף...
משחקיית היער הקסום בראשון לציון
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

משחקיה מקסימה ליום קיץ חם

למידע נוסף...
גני סיפור - חולון
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מתחם של גני סיפור עם מתקני שעשועים מעניינים, אך עם לא מעט "מנפנפים" בשבתות

למידע נוסף...