מערכת הדירוגים של סברסים

מהי מערכת דרוג הגולשים של אתר סברסים?
אתר סברסים מציע לגולשים ובעלי האתרים מערכת יחודית וחדשנית לדרוג כל המסעדות, אתרי הלינה והאטרקציות בישראל. בעזרת מערכת זו יכולים כל הגולשים לקבל תמונה מלאה ואובייקטיבית על איכות האתר המסוקר וכל זאת ללא תשלום!  

מהי מידת האמינות והאובייקטיביות של מערכת הדירוגים?
אנו משקיעים מאמצים רבים בניהול ובקרת איכות של מערכת התגובות באתר סברסים, בעזרת ניסיון רב שנים שיש לנו בתחום ניהול תוכן גולשים אנו מוודאים את איכות הדרוגים, מהימנותם, ורמת האוביקטיביות שלהם. כתוצאה מכך מערכת דרוג הגולשים שלנו היא המערכת הגדולה, הבלתי תלויה והחינמית הגדולה ביותר בישראל - אצלנו לכל אתר הזכות להיות מדורג ולכל גולש הזכות לדרג - את מבדקי האמינות והרלוונטיות אנחנו מנהלים בצורה שקופה למשתמש ולאורך זמן מציגים למבקרים באתר תוצאות מהימנות בלבד.  חשוב להדגיש! אנו איננו גובים תשלום מבעלי האתרים בכדי להוסיף אותם למדריך סברסים ולפיכך כל הדירוגים והסקירות הינם אוביקטיבים וללא משוא פנים. 

אני גולש באתר, האם אני יכול לסמוך על דרוג הגולשים? 
אתה מוזמן להסתמך על דרוג הגולשים, אולם זהו מידע משלים בלבד. למרות שאנו עומדים מאחרוי ביצועי המערכת, יתכנו עיוותים ואי התאמות מסוימות. לפיכך מומלץ לוודא את נכונות הנתונים מול בעלי העסקים עצמם ולהשתמש בדירוגי הגולשים כאינדיקציה בלבד. עם זאת, הניסיון מלמד כי חוכמת ההמונים מדוייקת ביותר לאורך זמן ומציגה תוצאות נאמנות למציאות.

אני בעל עסק המסוקר אצלכם באתר, כיצד זה עוזר לי?
 
כעסק העוסק בתחום התיירות הבעיה הגדולה ביותר שלך היא אי קבלת משוב מן האורחים. אורח בלתי מרוצה לא יחזור למסעדה ואתה אף לא תדע על כך. גם מבקר לא מרוצה משהיה בצימר לרוב לא יאמר לך דבר אך לא ימליץ עליך לחברים. בעזרת קריאת דרוגי הגולשים תוכל לדעת בדיוק מהן נקודות החוזק והחולשה של העסק שלך, ידע הוא כוח ובעזרת המשוב תוכל לשפר את איכות השרות. 

פורסמה עלי ביקורת שלילית באתר, מה אני עושה? 
אנחנו מאשרים דירוגים קונסטרוקטיביים בלבד ובשפה נאה, אנחנו מאמינים כי ניתן להטיל ביקורת גם בצורה מנומסת. אם תרצה כבעל האתר להגיב לתגובה מסויימת אתה מוזמן לפנות אלינו ואנו נפרסם תגובה מטעמך במיקום המדוייק אליו התייחסה הביקורת. 

מהם היתרונות לבעל עסק בהצגת דרוג סברסים אצלו באתר?
אנו מאמינים כי לעסק מוצלח ורציני שאיננו "מלכודת תיירים" אין שום בעיה לפרסם את הדרוג שלו ובכך להגדיל את רמת האמינות שלו מול מבקרים עתידיים במקום. על ידי הצגת הדרוג של העסק שלך באתר שלך אתה מרוויח אמינות, תנועת גולשים נוספת הנובעת מהופעה אצלנו במדריך, הגדלת יכולת ההמרה והמכירה של העסק שלך,  ושיפור חווית המשתמש באתר שלך. בעיה ידועה באתרי אינטרנט של אתרי תיירות היא הפער הגדול בין תיאור האתר ברשת האינטרנט לבין המצב בפועל במציאות, דרוג סברסים נותן פתרון לבעיה זו ונותן לגולשים אינדיקציה נוספת למהימנות התכנים באתר. לאתר סברסים אלפי מבקרים יחודיים מידי יום אשר מסתמכים על הדרוגים באתר ואף מתכננים את הטיולים שלהם בהתאם להמלצות האתר. אם ברצונך לשלב את דרוג האתר שלנו בדף האינטרנט שלך אתה יכול לעשות זאת על ידי הטמעה פשוטה של שורת קוד יחודית המופיע בתחתית כל סקירת אתר אצלנו במערכת. 

האם ניתן לראות דוגמאות של אתרי תיירות ועסקים שכבר הטמיעו מערכת זאת?

מרכז מורשת מנחם בגין

יד לשריון בלטרון

מגדל דוד המוזיאון לתולדות ירושלים

מוזיאון גבעת התחמושת

יחידות ארוח משפחת הלר מושב קשת
קפה יפו
ספא קסם המגע בבית לחם הגלילית
מסעדת רג'ינה במתחם התחנה בתל אביב

כיצד אני מטמיע את הדרוג שלכם אצלי באתר?
 
בכדי להוסיף את הדרוג שלך לאתר על העסק שלך להיות מסוקר על ידי אתר סברסים, לפיכך יש לוודא כי העסק שלך מופיע אצלנו או לחילופין להוסיף אותו למדריך סברסים. לאחר הוספת העסק שלך יש לגלוש לתחתית דף העסק שלך אצלנו במדריך עד לכותרת של "שלב את הדרוג באתרך חינם".  לאחר מכן יש ללחוץ על שורת הכותרת "קוד HTML להצגת הדירוג באתרך"  ולהעתיק את שורת הקוד שתופיע בריבוע המסומן. את קטע הקוד הזה יש לשלב אצלך באתר במקום בולט כראות עיניך והדרוג שלך יופיע אצלך באתר ויתעדכן באופן אוטומטי עם כל דרוג חדש שיתווסף לבית העסק שלך.