קפה קפה סניף BIG קריית גת

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
דרך הדרום 3 (מרכז ביג)
עיר: 
קריית גת
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה' 08:00 עד אחרון הלקוחות. ו' - 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת.מוצש - כשעה לאחר יציאת שבת עד אחרון הלקוחות
כשרות: 
כשר
טלפון: 
86602056

ראשית לתשומת לבכם כי בקריית גת מצויים שני סניפים של קפה קפה. האחד - בצומת פלוגות צאתך מהעיר לכיוון צפון ואילו בשני, הנמצע במרכז ביג בעיר - בו נעסוק.

הסניף הינו כשר למהדרין וכיתר הרשת - חלבי. מיקומו בקצהו של מרכז ביג בעיר מאפשר חניה, אם כי חלקיו החיצוניים של בית הקפה מצויים בסיפה של חניה זו - היבט נעים מעט פחות. יחד עם זאת, זהו אחד מבתי הקפה הבודדים בסביבה , המאפשר פיסת שמש - תוספת ראויה וחשובה לכל ארוחת הבוקר.

התפריט הינו התפריט החלבי הקבוע של הרשת, אותו תוכלו למצוא באתר החברה שצירפנו כאן. הקטנים יוכלו להנות מעוגת שוקולד חמה מפרגנת במיוחד ואילו אנחנו מצאנו עניין רב בארוחת בוקר של בריאות שמהווה שינוי מרענן לשטאנצ הקבוע ומפרגנת במוזלי נאה כקינוח, בנוסף ליתר חלקיה. כמו כן במקום פסטות ומרקים, קינוחים ומנות פתיחה עשירות.

בהבטי העצוב והאווירה מלבד השמש שטוב שזומנה כדיירת קבע, במקום ספות וכורסאות בפנים, כמו גם כסאות רגילים וכן צורת ישיבה דומה בחוץ , אך נוחה מעט פחות. הספות שוקעות ולא מתאימות לאכילה במקביל.

השירות במקום אינו מהמצויינים, בלשון המעטה. לעיתים ניכר מאמץ המגיע לכדי בינוניות ולמרבה הצער- לעיתים גם זה לא. באחת הפעמים בהן שהינו במקום, ישבה לצידנו מנהלת המקום וגם כאשר ראתה שאיננו זוכים ליחס מהמלצרים הפנויים ששהו במקום , לא מיהרה לזמנם...

מקום נאה לבוקר שמשי, ולתושבי קריית גת. ללא סיבה לטרוח לבעלי חלופות.

קפה קפה סניף BIG קריית גת
דרוגים ומקומות קרובים