משחקיית סטפס אפ

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
זד"ל 5, מתחם גן העיר
ראשון לציון
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א-ה: 08:30 - 20:00 ו': 09:00-14:00 בתיאום מראש, ש': 10:00-15:00
טלפון: 
054-306-1213

אני אישית מאוד אוהבת את מתחם גן העיר בראשון לציון - שילוב טוב לטיול של שבת עם הילדים. לא מדובר בטיול טבע, לעצלנים שבנינו, אלא טיול אורבני של מסעדה או בית קפה בשילוב משחקיה חדשה שנפתחה לפני כמה חודשים במתחם. הקונספט של סטפס אפ הוא משחקיה לילדים בשילוב בית קפה להורים וגם קצת לילדים. הכוונה ב"קצת לילדים", היא שהילדים יוכלו לבחור לעצמם חטיף או שוקולד קינדר, לצד פיצה או ביגלה טוסט, בזמן שההורים נהנים מכוס קפה ומאפה.
מחיר כניסה למקום הינו 20 ש" לילד וההורים נהנים מכניסה חינם, אבל האמת שלאחרונה הופיעו המון קופונים לסטפס אפ באתרי קופונים השונים בהם הכניסה מתומכרת בכ-10 ש"ח לילד. במחיר סמלי בהחלט כדאי לבדוק את המקום.

בימי שבת המקום פתוח משעה 10:00-15:00, אך לקראת 12:00 תמצאו את המקום די מלא. מדובר במשחקיה חדשה ונקיה, אך די קטנה, עם מתקן מתנפחים אחד, קיר טיפוס, בריכת כדורים קטנה, כמה מתקני ג'מבורי מספוג לקטנים - נדנדות, מגלשות, גלילים וכו', חדר טלויזיה עם כמה סרטים מצויירים ב - 3D (משקפיים מתאימים אפשר לקבל בכניסה ללא תשלום). רשמית המקום מתאים לילדים עד גיל 8, אך לדעתי המקום מתאים לגיל 2-5 מקסימום, אלא אם כן אתם מגיעים לכאן עם ילדים על מנת לצפות בטלוויזיה.

יתרונות המקום - מחיר מאוד סמלי לאטרקציה לימות הגשם.
המקום חדש ונקי - תהנו מזה כל עוד אפשר, לצערי משחקיות רבות לא ממש מחדשות את עצמן אחרי כמה שנים של פעילות, וחבל.
ההורים יכולים להנות מכוס קפה, וכמה דקות של שקט, בזמן שהילדים נהנים מהמשחקיה.
מחירי האוכל והחטיפים במקום יחסית סבירים ביותר.

חסרונות המקום - המשחקיה טרם הגיע להסדר חניה עם המתחם, ולכן עליכם לקחת בחשבון את עלות החניה (15 ש"ח ליום שלם), אבל מצד שני לפחות יש חניה בשפע.
אולי הורים אחרים יחלקו איתו, אבל לדעתי טלוויזיה במשחקיה זה דבר מיותר לחלוטין, הילדים בימינו רואים יותר מדי טלוויזיה גם ככה, 3D או לא זו עדיין טלויזיה.

מדובר במקום די קטן והילדים ממצים אותו תוך כשעה וחצי. אם מדובר בגילאי השנתיים זה מצויין, אך לילד בן 5, זה לא אטרקציה המספקת תעסוקה לרב שעות ביום.

סטפס אפ - משחקיה בראשון לציון

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

4
האמת כשכניסה עלתה לנו 9 ש"ח לכל ילד וההורים נכנסים חינם, אי אפשר היה לצפות למקום ענק מדי. בסה"כ מדובר במחקיה די חמודה, נקיה וחדשה. אם יש לכם ילד בן שתיים - שלוש הוא בהחלט יהנה במקום, אך היא פחות מתאימה לילדים גדולים יותר.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
גן המושבה - גן העיר - גן הנדיב ראשון לציון
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

גן המושבה, המוכר יותר בשם גן העיר או גן הנדיב של ראשון לציון הוא גן ציבורי מקסים עם המון פעילויות לילדים בכל הגילאים.

למידע נוסף...
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

המוזיאון שוכן במבנים מראשית ימי המושבה: בית הרפואות, דירת הרוקח, "הפוסטה", "הקליניקה", בית המייסד, אליעזר אלחנן שליט, האורווה שבחצרו ובאר המושבה. בבאר המושבה מיצג אור-קולי חווייתי המספר את סיפור מציאת המים

למידע נוסף...
גן בעברית בראשון לציון
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

גן בעברית בראשון לציון נחנך בשנת 2013.תוכנן מראשיתו כגן שנושאו הוא השפה העברית שבראשל"צ חודשה ע"י אליעזר בן יהודה.

למידע נוסף...
חי כיף גן החיות בראשון לציון
4.25
ממוצע: 4.3 (4 דרוגים)

גן חיות קטן וחמוד הכולל פינת ליטוף הנמצא בתחום העיר ראשון לציון.

למידע נוסף...