מסעדת המזללה נחלת בנימין תל אביב

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז
דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
נחלת בנימין 57
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
12:00-24:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5665505

במסעדה החדשה של מאיר אדוני, השף של מסעדת "כתית" (אחת היקרות ויוקרתיות בארץ). כבוד השף החליט שברצונו לאפשר גם לפשוטי העם להנות, והרכיב תפריט קצת פחות מורכב מזה המולקולורי של "כתית", במחירים סמי-ידידותיים.

המנות אולי פחות מסובכות, אבל התפריט עצמו שומר על חידתיות מסוימת. במקום להיות מחולק כרגיל למנות ראשונות, עיקריות וכו', החלוקה מבוססת על מידת המורכבות של המנות, אשר מיועדות ל-sharing בין כל יושבי השולחן.

אחת ממנות הדגל של המקום היא הקובנה, שבגרסא של אדוני מזכירה בריוש ומגיעה עם רסק עגבניות, שמן זית וכמה פרוסות פלפל חריף. אני חובבת פחמימות ידועה, וככזו לא הצלחתי להפסיק לאכול מהקובנה, למרות שבטעימה ראשונה לא מאד התלהבתי. מנה מופלאה של טרטר פלשתיני גם היא הספיקה להפוך לשם דבר. הטרטר על קרם חצילים וכמהין. המלצרית הזהירה אותנו מכך שמדובר בבשר נא, אבל שווה להעז. שילוב הטעמים והמרקמים נהדר וטעים עד מאד. מנה מייצגת נוספת היא נתחי בטן חזיר בבישול ארוך. המנה מגיעה עם נתחים מתקתקים, פריכים ועשירים.

מבחר הקינוחים מתעדכן כל הזמן, ואני יודעת להמליץ מניסיון אישי על שני קינוחים, שלדעתי הם לא פחות ממדהימים. הראשון הוא ערבוב מענג של קרם ברולה ועוגת פירורים, עם רוברב וסורבה פירות יער. לחובבי השחיתות השוקולדית, אני ממליצה על קינוח בשם "שוקולד ולרונה 57"– שתי קומות של שוקולד מרוכז, לצד דובדבנים, גלידת פקאן ביתית ומרנג רך. שוב, שילוב טעמים ומרקמים ממכר ומנצח.

בשורה התחתונה, לא זול במזללה, אבל עדין מדובר בתמורה הוגנת עד מאד למחיר.

מזללה
דרוגים ומקומות קרובים