פסטה מיאה רמת החייל

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
הברזל 34
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-שבת- 12:00-00:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6499346

"פסטה מיאה" החלה את דרכה כמסעדה פשוטה ונעימה ברחוב ווילסון, והפכה עם השנים לשם דבר בין המסעדות האיטלקיות בת"א. בעקבות הפרסום (המוצדק) שקיבל הסניף המקורי, נפתח גם סניף ברמת החי"ל.

בשעות הצהרים המקום פונה, כמו שכניו המרובים, לקהל הסועדים מקרב עובדי המקום. אך גם בערבים ובסופי שבוע מבקרים בו סועדים רבים. למסעדה שתי קומות, ואזור המוקדש למכירת פסטה טרייה.

אחד המאפיינים הייחודיים למקום הוא קלמר הפסטה. זוהי קופסא מחולקת לתאים, המכילה דוגמאות של כל סוגי הפסטה הזמינים במקום באותו ערב. ניתן לשלב את כל אחד מסוגי הפסטה עם כל אחד מהרטבים בתפריט. כמובן שיש רטבים שיותר מתאימים לצורות מסוימות, כך שמומלץ להתייעץ עם המלצר/ית.

מניסיוני, אני ממליצה על רוטב כרישה, פטריות יער, עגבניות שרי ויין לבן, עם פסטה מסוג "חונקי כמרים". אלה אטריות מלופפות ושמנמנות, שהלמו היטב את הרוטב, אם כי אני חושבת שאפשר היה להנות מהן גם בלעדיו. רוטב פומדורה הוא לדעתי קצת פשוט מדי, אבל חובבי/ות הז'אנר ייהנו ממנו. רביולי גבינות היה לדעתי כבד קצת, אבל אולי זו רק המתנזרת-מחלב שבי שמדברת. רוטב עגבניות ופלפלים היה מאכזב קשות, אבל אולי זו היתה נפילה חד פעמית. המנות לא גדולות במיוחד (בעיקר אם לוקחים בחשבון את מחירן, בסביבות 50-60 ₪), אך משביעות.

בסך הכל מדובר בתמורה ראויה למדי לאוכל טעים, שירות טוב (גם אם לא מצטיין) ואווירה רגועה.

מסעדת פסטה מיה
דרוגים ומקומות קרובים
זאפה תל אביב
4.25
ממוצע: 4.3 (8 דרוגים)

בשבע השנים בהן הוא קיים, כבש לו מועדון גולדסטאר זאפה תל אביב מעמד של מועדון הופעות בינלאומי ושדרג את סצנת מועדוני ההופעות הישראלית לרמה המקובלת בערים מקבילות באירופה וארה”ב

למידע נוסף...
SPICES כלים וטעמים סניף תל אביב
3.333335
ממוצע: 3.3 (3 דרוגים)

"Spices כלים וטעמים" היא רשת המרכזים הקולינריים המובילה בישראל לתרבות הבישול, האפייה והאירוח, המציעה את כל הדרוש בתחומי הבישול, האפייה והאירוח: כלים, אביזרים, חומרי גלם לבישול, תבלינים, תערובות קפה

למידע נוסף...
ג'ימבורי קניון איילון
2.8
ממוצע: 2.8 (5 דרוגים)

זוהי אחת מהמשחקיות החדשות ביותר והמאתגרות ביותר בארץ ומיועדת לילדים מגיל 9 חודשים ועד 8

למידע נוסף...
קניון איילון ברמת גן
3.545455
ממוצע: 3.5 (11 דרוגים)

אחרי דיזנגוף סנטר, ובמידה רבה,הרבה יותר ממנו, זהו הקניון הראשון בארץ שהתחיל את תנופת הפיתוח של הקניונים ברחבי המדינה.

למידע נוסף...