מרכז המבקרים למורשת גוש עציון - כפר עציון

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
כפר עציון
כפר עציון
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א'-ה' 08:30-17:00, ו' 09:00-13:00, בתיאום מראש. הנחה לקבוצות
טלפון: 
02-9935160

מורשת גוש עציון מסמלת את תולדות העם היהודי וזיקתו לארצו ומולדתו – מאורעות מרכזיים בתולדות העם היהודי באזור מימי קדם, גלי ההתיישבות בגוש עציון, ימי המערכה, הציפייה מנגד, השיבה ותנופת היישוב היהודי בגוש עציון. ארבעה גלי התיישבות העפילו לגוש עציון: כפר עציון, משואות יצחק, עין צורים ורבדים. במאי 1948 נפל גוש עציון בקרבות של מלחמת העצמאות, 240 לוחמים נפלו, והנותרים הלכו בשבי. בשנת 1967 בתום מלחמת ששת הימים ושחרור גוש עציון ע"י צה"ל זכו ילדי כפר עציון לשוב לביתם שחרב ולחדש אותו כקדם.
"אם קיימת ירושלים עברית... אזי התודה הראשונה של כל ההיסטוריה הישראלית נתונה על כך בראש ובראשונה ללוחמי גוש עציון", דוד בן גוריון.

מה באתר: "אנשי ההר", חיזיון אורקולי ערוך ומוגש באופן חוויתי ומרגש, כולל ביקור והתייחדות עם אחרוני המגנים על חורבות הבונקר המקורי משנת 1948; אולם תצוגה וכנסים ובו מסמכים, צילומים, סרטים ומוצגים אישיים מעזבונם של הנופלים. האולם משמש להדרכה, ימי עיון, הרצאות וכנסים; סיורים חינוכיים בעקבות מתיישבים ומגנים; מוזיאון בית העדות וארכיון היסטורי; תצפית גג פנורמית על האזור.

לקהל הרחב: אפשרות למפגש אישי ושיחה עם אחד מוותיקי כפר עציון.

המרכז למורשת גוש עציון
דרוגים ומקומות קרובים
מסעדת "גוונא"

מסעדת "גוונא"

0
עדיין אין דרוגים

מטבח המסעדה חלבי-דגים, כשר למהדרין,מגוון בין מאכלים מזרח תיכוניים ובין השפעות איטלקיות וצרפתיות. האוכל טרי מאוד, איכותי, עשיר בטעמים ומעוצב בקפידה

למידע נוסף...
נוף מסעדת ביקב

ביקב- מסעדה חלבית דגים

0
עדיין אין דרוגים

בין אם תבחרו לשבת במרפסת השמש - אל מול הכרם הצעיר, ובין אם תעדיפו את מרכז המבקרים המהוקצע - עם נוף לאולם הייצור של היין, מובטחת לכם חוויה שלווה ופסטורלית, כמותה לא חוויתם זמן רב.

למידע נוסף...
בודגא Bodega Sushi & Grill כשר למהדרין באפרת

בודגא סושי בר מקסיקני- אסיאתי באפרת

0
עדיין אין דרוגים

פיוז'ן אסיאתי – מקסיקני מפתיע, סושי משובח בקומבינציות מרעננות, אווירה ומוזיקה חיה. בודגא- הסושי של גוש עציון.

למידע נוסף...
מסעדת חוול'ה - צור הדסה

מסעדת חוול'ה

0
עדיין אין דרוגים

נא להכניס סיכום עד 20 מילים

למידע נוסף...