מלון רימונים שלום ירושלים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שחראי 24
ירושלים
טלפון: 
02-6752222
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

המלון ממוקם על מורדות שכונת בית וגן, על גבעה יפהפייה, בין ציר הרצל לציר בגין המרכזיים ומשקיף לנופה המרהיב של העיר ירושלים. מיקומו של המלון הינו בסמיכות למרכזי העסקים ולאתרים הסטורים ותיירותיים, כגון: "יד ושם", הר הרצל, מרכז רפואי ביה"ח שערי צדק, קניון מלחה, אצטדיון טדי, מרכז העיר ושכונת עין כרם הציורית.

במלון 287 חדרים, בהם 23 סוויטות לאירוח משפחות (ניתן לארח משפחה עד זוג+3 ילדים בחדר אחד). חדרי המלון מרווחים וכוללים: טלפון, רדיו, טלוויזיה בכבלים, חדר אמבטיה מרווח וחלונות כפולים מהרצפה ועד התקרה, הצופים לנוף.

עוד במלון לובי בר המציע מגוון ארוחות חלביות, שירות חדרים, שירותי כביסה, שדרת חנויות ומספרה. במלון בריכת שחייה חצי אולימפית, הפתוחה בחודשי הקיץ (יוני-ספטמבר). כמו כן, החניה מקורה וניתנת לאורחי המלון ללא תשלום. במלון, אולמות אירועים וכנסים, המתאימים לאירועים כגון: שבת חתן, חתונות ובר מצווה ומאפשרים אירוח של עד 700 איש. האווירה חמימה ומשפחתית, נופיה של ירושלים הנשקפים מכל פינה, מאפשרים לאורחים לחוש את אופייה הייחודי והקסום של ירושלים, עיר הקודש.

מלון רימונים שלום בירושלים
מלון רימונים שלום בירושלים
חדר במלון רימונים שלום בירושלים
דרוגים ומקומות קרובים
הכניסה למרכז הרצל
0
עדיין אין דרוגים

מרכז הרצל מפגיש את המבקרים עם דמותו מעוררת ההשראה של חוזה המדינה, והמבקרים הופכים להיות שותפים לשאיפותיו הנועזות, למסעו האישי הסוער ואף לאתגר שהותיר במורשתו.

למידע נוסף...
האגם בגן הבוטני
4
ממוצע: 4 (3 דרוגים)

הגן הבוטני האוניברסיטאי ירושלים מקיף כעשרת אלפים מיני צמחים שהובאו לישראל מרחבי העולם, ומשמרם לתועלת הציבור ולרווחתו. הצמחים מוצגים בשש חלקות, שכל אחת מהן מכוונת ליצור תמונת נוף בזעיר-אנפין של אזור המוצא של הצמחים בעולם.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מוזאון יד ושם הוא המוזאון הגדול בעולם להנצחת השואה,הכניסה למוזאון אינה כרוכה בתשלום,הכניסה למוזאון תולדות השואה אסורה לילדים מתחת לגיל 10.

למידע נוסף...
גן המפלצת בירושלים
4.285715
ממוצע: 4.3 (7 דרוגים)

גן המפלצת בקריית היובל בירושלים- גן שעשועים קטן ומפורסם בפינת הרחובות הרצל-צ'ילה

למידע נוסף...