מרכז מורשת בגין

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
רח' ש.א נכון 6
ירושלים
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א',ב',ד',ה' 09:00-16:30, ג' 09:00-19:00, ו' 09:00-12:30
טלפון: 
02-5652020

מרכז מורשת בגין הינו גוף ההנצחה הממלכתי לאחד המנהיגים הגדולים ביותר של העם היהודי במאה ה-20. במרכז הצופה אל הר ציון וחומות העיר העתיקה, ארכיון, ספריה, פעילות חינוכית, אירועים וכנסים. המוזיאון מספר את סיפור חייו של מנחם בגין החל מילדותו באירופה, דרך הפיקוד על האצ"ל, תקופת האופוזיציה וראשות הממשלה. המבקר במוזיאון נכנס למעין "מסע בזמן" אל רגעים בחייו של מנחם בגין, ובאמצעותם גם אל הארועים המכוננים בתולדת מדינת ישראל.

מה באתר: מסע אורקולי חוויתי המתאר את קורות חייו ואת דמותו של מנחם בגין, וזאת באמצעות סרטים, פריטי מקור, תאורה דרמטית ופס קול עוטף. כמו כן מקיים המרכז אירועים, ימי עיון, סדנאות וסיורים, עפ"י ארבעת מוקדי התוכן של המרכז: המאבק הציוני להקמת מדינת ישראל, מנהיגות מונחית ערכים, דמוקרטיה פרלמנטרית, מדינה יהודית דמוקרטית.

לקהל הרחב: הביקור במוזיאון הינו בסיורים מודרכים ובתיאום מראש בלבד. המרכז מציע שלושה סיורים ברחבי ירושלים בנושאים: צדק חברתי, פעילות המחתרות בירושלים, מנהיגותו של בגין.

פעילות לילדים: המוזיאון מתאים לילדים מגיל שמונה ומעלה. המרכז מקיים פעילות חוויתית למשפחות בחוה"מ.

חובה לתיאום הסיור מראש ב02-5652011 או 02-5652020, יש אפשרות לסיורים עם אוזניות תרגום בשפות- אנגלית, ספרדית, צרפתית, רוסית וערבית.

צלם: משה כהן

מרכז מורשת בגין בירושלים

דרוגי-גולשים

התמונה של Michal Moreno

5
ראש הממשלה לשעבר של מדינת ישראל - מנחם בגין- זכה להנצחה מרשימה במיוחד באחד מהמרכזים המושקעים ביותר שראיתי. מתאים לילדים גדולים (גיל 10) ומעלה, ממוקם מול נוף עוצר נשימה של העיר העתיקה. שימו לב כי יש לתאם מראש את הגעתכם והסיור.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מסעדת לבן בסנמטק בירושלים

לבן בסנמטק - ירושלים

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה מקסימה בסנמטק ירושלים

למידע נוסף...
מסעדת מונטיפיורי ירושלים

מסעדת מונטיפיורי ירושלים

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מסעדה איטלקית - חלבית כשרה הממוקמת בשכונת משכנות שאננים בירושלים.

למידע נוסף...
מסעדת אדום בירושלים

מסעדת אדום בירושלים

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה ובר במתחם בילויים החדש של ירושלים- התחנה הראשונה

למידע נוסף...

סאטיה

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

היא נמצאת בלב שכונת מגורים ירושלמית, אבל קרובה מאוד למרכז העיר הפועם ולבתי המלון שבעיר, ומציעה אווירה של בר עכשווי, לצד מנות שף מתוחכמות.

למידע נוסף...