מרכז הרצל

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שדרות הרצל
ירושלים
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ימים א'-ד': בשעות 8:30 – 18:00 (כניסה אחרונה: 17:00) יום ה': בשעות 8:30 -19:00 יום ו': בשעות 8:30 -13:30 (כניסה אחרונה: 12:15)
טלפון: 
02-6321515 , 02-6321500

ב- 1960, במלאת מאה שנים למותו של בנימין זאב הרצל, הוקם מוזיאון בהר הרצל במטרה להציג את ההשפעה העצומה של פעילותו על המציאות היהודית בת זמננו. בשנת 2005 חוּדש המקום ונבנה "מרכז הרצל" הכולל פעילות חינוכית ענפה, סיורים בהר הרצל ומיצג אורקולי מרהיב. מה באתר: מרכז הרצל מפגיש את המבקרים עם דמותו מעוררת ההשראה של חוזה המדינה, והמבקרים הופכים להיות שותפים לשאיפותיו הנועזות, למסעו האישי הסוער ואף לאתגר שהותיר במורשתו. לקהל הרחב: ביקור במיצג האורקולי, סיורים מודרכים בהר הרצל בנושאים שונים כגון: הרצל ובני משפחתו, בני דורו של הרצל, גבורה והקרבה ועוד, הרצאות בנושא ציונות ותערוכות מתחלפות. לילדים ונוער: ביקור במיצג האורקולי, סיורים מודרכים בהר הרצל המותאמים לילדים, מגוון פעילויות חינוכיות וסדנאות יצירתיות.

הכניסה למרכז הרצל
דרוגים ומקומות קרובים

פלאפל שבח בית הכרם

0
עדיין אין דרוגים

סניף בית הכרם של פלאפל שבח בירושלים הוא הסניף השני והלא פחות מוצלח של מלך הפלאפל מירושלים. במקום ניתן לאכול את מנת הדגל: פלאפל באש-תנור שהיא בעצם לאפה, ויש גם אוכל מבושל, סביח, שלטים טעימים ופיצות מהתנור.

למידע נוסף...
קפה ענבל ירושלים

קפה ענבל - ירושלים

0
עדיין אין דרוגים

בית קפה עם תפריט מגוון ואווירה טובה

למידע נוסף...
מוזס סינמה סיטי ירושלים

מוזס סינמה סיטי ירושלים

0
עדיין אין דרוגים

מסעדת מוזס בסינמה סיטי ירושלים מציעה המבורגרים לא רעים בכלל, במחיר שמשתווה למחירי המזון המהיר, ובאווירה ושירות נחמדים ביותר.

למידע נוסף...
עין כרם המתוקה

עין כרם המתוקה - ירושלים

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

בית קפה מלא שוקולד איכותי

למידע נוסף...