הסליק בנהלל

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
משק אבידוב
נהלל
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בתיאום מראש בלבד
טלפון: 
052-3347194

במושב נהלל, במשק הפרטי של משפחת אבידוב, מצוי סליק מתקופת שלטון המנדט הבריטי, שנבנה במסווה של בור לאגירת השתן של הפרות מהרפת הסמוכה. בסליק החביאו מהבריטים נשק של ארגון "ההגנה", ולאחר פרוץ מלחמת העצמאות הנשק שהוחבא הועבר לידי הלוחמים להגנת הארץ. היה זה אחד הסליקים המרכזיים והגדולים ששימשו את אנשי היישוב לפני קום המדינה. הביקור בו הוא חוויה מרתקת וייחודית של תקופה אחרת, חשאית ומסעירה.

מה באתר: ביקור במעמקי הסליק שגודלו 5X5 מטרים כחמישה מטרים מתחת לפני האדמה ; מוזיאון משפחתי ייחודי המספר את סיפוריה של המשפחה, השזורים בקורות ההתיישבות ובביטחון מדינת ישראל.

לקהל הרחב: סיורים מודרכים על ידי עפר אבידוב, מבני המשפחה שבמשק ביתה נחפר הסליק, מורה דרך מוסמך ודור שלישי במושב נהלל. הסיורים בתוך הסליק וברחבי נהלל ועמק יזרעאל, משולבים בסיפורי העמק.

לילדים: סיפורי העמק, דפי פעילות וירידה אל הסליק.

דרוגים ומקומות קרובים
חדר השינה בצימר פנינה במושבה
0
עדיין אין דרוגים

מתחם אירוח שמותאם לזוגות בלבד

למידע נוסף...
נווה הגר בית לחם הגלילית
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

האתר שבו שוכנת נווה הגר שופץ על ידי המועצה לשיקום אתרים ומבנים בארץ ישראל בשנת 1995, והיא ממוקמת בבית חווה גרמני טמפלרי טיפוסי, שעבר הסבה למבנה צימרים מודרני ומפנק.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

3 צימרים מעץ למשפחות ולזוגות מאוד נוחים ויפים עם אפשרויות לבילוי נופש פעיל - בריכת שחיה, משחקי שולחן, שבילים לטיולים.

למידע נוסף...
סוויטות של קסם בבית לחם הגלילית
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

קסם המגע, הוא אחד מהמקומות הקסומים בבית לחם הגלילית, ובימים אלו נפתחו לקהל 3 סוויטות אירוח מפנקות ורומנטיות המיועדות לזוגות בלבד.

למידע נוסף...