הרצלילנבלום

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
הרצל 13
תל אביב יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א'-ה' 09:00-19:00, ו' 09:00-13:00
טלפון: 
1-700-55-8000

בפינת הרחובות הרצל ולילנבלום שוכן "הרצלילנבלום" - מוזיאון לבנקאות ונוסטלגיה תל אביבית. זהו בית שיף בן המאה, אחד מבתיה הראשונים של תל אביב. על ציר השנים הוסב המבנה מבית בן קומה אחת למבנה בגובה של שלוש קומות. במהלך שנת 2006 החל בנק דיסקונט בעבודות השימור והבנייה שהחזירו אל המבנה את עושרו האדריכלי ותפארתו מימים עברו. כיום פועל במקום מוזיאון המשמש כמרכז מבקרים של בנק דיסקונט.

מה באתר: מרכז המבקרים של בנק דיסקונט ומוזיאון לתולדות הבנקאות העברית מתקופת אחוזת בית ועד לבנקאות של ימינו ובנקאות עתידית.

לקהל הרחב: סיורים ייחודיים המאפשרים למבקרים לחוות את ניחוחות תקופת "תל אביב הקטנה". זאת במקביל למסע בזמן שבו נפרשים חיי המסחר והכלכלה באחוזת בית, סקירה על הבנקאות בהווה והצצה וירטואלית אל סניף בנק עתידני. הסיורים ללא תשלום ובתיאום מראש.

לילדים: הדרכות לבתי הספר משולבות בהרצאות ובביקור בחדר עיסקאות.

מוזיאון הרצל לילינבלום

דרוגי-גולשים

התמונה של Michal Moreno

5
קודם כל אתייחס למבנה אשר עבר שחזור יוצא דופן, וכדאי לבקר - ולו רק בשביל זה. התערוכה מאוד יפה ומושקעת, כמו שרק בנק גדול יכול לעשות, והביקור בחינם. כך שאם אתם בסביבת רחוב הרצל - שדרות רוטשילד- אחד העם, אל תחשבו פעמיים.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
היכל העצמאות בבית דיזינגוף
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)

מוזיאון היכל העצמאות הינו המקום שבו הוקמה מדינת ישראל,בטרם קמה המדינה שימש המקום כמוזאון אומנות. לאחר קום המדינה הוכרז המקום היכל העצמאות.

למידע נוסף...
כיכר המייסדים בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

בשנת 1949, במלאת 40 שנה לייסודה של אחוזת בית, הוחלט להקים אנדרטה שתנציח את מייסדיה. המקום שנבחר להצבתה היה שדרות רוטשילד מול ביתו של מאיר דיזנגוף (בו שכן אז מוזיאון תל אביב), בסמוך למקום בו נערכה הגרלת המגרשים הראשונה, ושעליו קם מכון המים ובית הוועד הראשון.

למידע נוסף...
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

חללי תצוגה בבניין, החושפים את סיפורה של העיר תל אביב-יפו; תערוכות שונות, קבועות ומתחלפות; מודלים ארכיטקטונים; עבודות פסיפס מרשימות; תערוכות צילום מאוספי המוזיאונים הגדולים בארץ; מערכת מולטימדיה אינטראקיטיבית המתעדת את התפתחותה של העיר תל אביב.

למידע נוסף...
בית אליהו גולומב בשדרות רוטשילד
0
עדיין אין דרוגים

המוזיאון כולל תצוגה חדשנית ובה סרטים ומוצגים הממחישים את סיפור הקמתו של היישוב העברי בשנות המנדט הבריטי ואת ההגנה על קיומו של יישוב זה על ידי כוח המגן ביישוב העברי

למידע נוסף...